موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم در گیسوی او پیچید اثری است با خوانندگی مجتبی عسگری و آهنگسازی امیر شریفی. پیش از این، آلبوم عشیران با صدای مجتبی عسگری منتشر شده بود. مجموعه حاضر شامل دو لوح است که یازده آهنگ در دستگاههای موسیقی کلاسیک ایرانی در بر دارند. امیر شریفی درباره قطعات ساز و آواز این اثر می‌گوید: «ساز و آوازهای این مجموعه را با دقت بسیار زیاد و با توجه به مقتضیات فرمال قطعات ساخته و بارها آنها را صیقل زدم. با این حال در خلال تمرینات پردامنه با مجتبی عسگری، توانمندیهای مثال‌زدنی و ایده‌های راه‌گشای ایشان سرنوشت برخی از آوازها را تا حدی تغییر داد و به شکل نهایی نزدیک‌تر نمود». از نوازندگان این آلبوم می‌توان به هوشمند عبادی، محمد عشقی، امیر شریفی، و مرجان مهربان اشاره کرد. 

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۲۲۰۳۳و
۸ نظر
  • اردوان منصوری
    اردوان منصوریپاسخگزارش
    ۲۳ آذر ۱۴۰۰
    بسیار آلبوم دلنشینی است. آهگسازی و تنظیم زیبا و روان. کلام. بیان و لحن و صدای زیبای مجتبی عسگری هم بسیار دل انگیز هست.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • M H
      ۲۳ آذر ۱۳۹۹
      موسسه ماهور هیچ ارزشی برای مخاطبینش قائل نیست حتی دیدن کاور آلبومها رو هم پولی کرده هیچقوت ماهور مردمی نبوده
        ۰ / ۲۰۰۰
      • سپهر امیری
        سپهر امیریپاسخگزارش
        ۱۰ مهر ۱۳۹۸
        از خرید این آلبوم پشیمان شدم
          ۰ / ۲۰۰۰
        • Yasser Safari
          Yasser Safariپاسخگزارش
          ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
          نکته جالب دیگه اینه که خود سایت موسسه ماهور مالیات بر ارزش افزوده رو نمی گیره. متاسفم برای خودم که در کشورم سالم زندگی کردن هزینه های اضافی گزافی داره.
          • beeptunes
            بیپ‌تونزپاسخگزارش
            ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
            مالیات بر ارزش افزوده نوعی مالیات بر مصرف طراحی شده که هم اکنون در بیش از 140 کشور جهان تحت همین عنوان به اجرا درآمده است. در واقع نوعی مالیات بر فروش کالا و خدمات چند مرحله‌ای است که در طی مراحل زنجیره واردات، تولید، توزیع، مصرف با نرخ مالیاتی ثابت (غیرتصاعدی) اعمال می‌شود ولی نهایتاً مصرف‌کنندگان نهایی تنها پرداخت‌کننده واقعی آن هستند. به بیان ساده مالیات بر ارزش افزوده، مالیاتی است که خریدار هنگام خرید کالا و خدمات به فروشنده می پردازد و فروشنده نیز باید در دوره های زمانی مشخص آن را به دولت و سارمان امور مالیاتی پرداخت نماید. حال اگر برخی از سایت های فروش ارزش افزوده را محاسبه نمی کنند، دلیل آن عدم ثبت نام در سازمان ارزش افزوده بوده که این مورد تخلف محسوب شده و جرایم مالیاتی نیز دارد. جرایم عدم پرداخت ارزش افزوده را می توانید از طریق ماده 22 و 23 قانون مالیات بر ارزش افزوده مشاهده نمایید.
            • Yasser Safari
              Yasser Safariپاسخگزارش
              ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
              مفهوم مالیات بر ارزش افزوده رو میفهمم و با نهایت احترامی که براتون قایلم باید بگم گرفتن مالیات برای همه اقلام حرف زور دولت هست. آخه گوش دادن به موسیقی با مالیات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بی خیال.
              ۰ / ۲۰۰۰
            • M.javad 👑
              M.javad 👑پاسخگزارش
              ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
              موسسه ای که هیچ‌ درک و احساس مسئولیتی نسبت به بازار مصرف کنندگان و خریداران قانونی نداره و با قیمت گذاری غیر منطقی و بیرحمانه، آدم رو ترغیب میکنه که مثل بقیه غیر قانونی دانلود کنیم
                ۰ / ۲۰۰۰
              • Hamid Mohebi
                Hamid Mohebiپاسخگزارش
                ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
                موسسه پولی مولی ماهور
                  ۰ / ۲۰۰۰
                • سيدمرتضي سيادت
                  سيدمرتضي سيادتپاسخگزارش
                  ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
                  منظور من از 50 دقیقه موسیقی اینه که در هر CD حدود 50 دقیقه موسقی شنیده میشه
                    ۰ / ۲۰۰۰
                  • سيدمرتضي سيادت
                    سيدمرتضي سيادتپاسخگزارش
                    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
                    سلام ۳۲۰۰۰ برای یک آلبوم؟ خداوکیلی درست زدید یا .......؟ اگه وضع اینجوری پیش بره که نمیشه ۳۲۰۰۰ واقعا زیاده از ۲۰ یکدفعه رسیدن به ۳۲ چند درصدی جهش کرده موسسه ماهور!!!!!
                    • mohsen khadem
                      mohsen khademپاسخگزارش
                      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
                      اين آلبوم در دو سي دي و ١٠٠ دقيقه ارائه شده، مثل آلبوم فرياد استاد شجريان كه اون هم قيمتش زماني كه به بازار ارائه شد تقريباً دو برابر آلبوم هاي موجود در بازار بود. آلبوم حاضر به لحاظ سطحي كيفي و هنري يك سر و گردن از ديگر آلبوم هاي سنتي كه اين روزها ارائه مي شود بالاتر است.
                      • محمد کاظمی
                        محمد کاظمیپاسخگزارش
                        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
                        حالا دو تا سی دی هستش بحثی نیست اما اینکه آلبوم سطح کیفی و هنری یک سر و گردن بالاتره .. (مثلا دیگران کار بی کیفیت میدن و این باکیفیته و بقیه کارشون هنری نیست و این فقط هنریه) .. نه داداش وضعیت ماهور اینجوریه که قیمت رو ماهور تعیین می کنه که در بعضی کارها واقعا زحمت میکشند ولی در کارهای جدید هنرمند کارش رو میاره آماده و شسته رفته و فقط اینها لیبل می کنند که شرکت همه ی آثار رو به یه چشم قیمت میده و حتی وقتی گرون می کنه قیمت رو کارهای قدیم مال سال 78 رو هم با قیمت جدید تطبیق میده..(اشکال کار اینجاس)سوال کاری که مال سال 78 تولید شده و امروز در انبار دارند رو میان به قیمت 25 هزار تومن میدن چه توجیهی داره؟...سوال که می کنی میگن نمیصرفه واسه شرکت...کار هست داخل همین سایت مال شرکتهای دیگه با قیمت 6500 تومان هم از نظر کیفی و هم هنری هزار برابر با ارزش تر ازین کار...قیمت های ماهور دلیل به ارزش کار نیست و نبوده..یه بخش هزینه های ماهور بخاطر دفترچه آثار هستش که اونم داخل سایت در قیمت گالری آلبوم قرار نمیده پس قیمتی که تو سایت گذاشته میشه اصلا متعارف نبوده و نیست...اساسا سیاست ماهور اینه مردم برن و اصل کار رو از فروشگاههای حقیقی در بازار تهیه کنند..تمام
                        • سيدمرتضي سيادت
                          سيدمرتضي سيادتپاسخگزارش
                          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
                          سلام ؛ اول از همه ، قیاس در جایی موضوعیت دارد که قابلیت قیاس وجود داشته باشد ، استاد محمدرضا شجریان و استاد علیزاده و استاد کلهر در آلبوم فریاد با هنرمندانی در آلبوم در گیسوی او پیچید ( مجتبی عسگری ، امیر شریفی ) و دوم اینکه از مدیریت سایت BeepTunes باید این خرده را گرفت که چرا در صفحه این آلبوم نوشته نشده دو CD و سوم اینکه از نظر سطح کمی فقط باید گفت که در این آلبوم حدود 50 دقیقه موسیقی شنیده میشه که با توجه به ظرفیت یک CD حدود 20 دقیقه ای کمتر هست و این مشکل رو در آثار سایر ناشرین و سایر هنرمندان هم میشه دید و چهارم اینکه سطح کیفی رو علاوه بر افراد عام نظیر من ، باید از طرف کارشناسان این حرفه تعیین بشه و پنجم ماهور در زمینه استارت برای افزایش قیمت سالهای سال هست که شناخته شده هستن و ششم در هنرمندی هنرمندانی که در این آلبوم به ایفای هنرشون پرداختن شکی نیست و در پایان ، چرا مجموعه تصاویر آلبوم ( کاورها ) ، فقط با خرید آلبوم؟؟!!!!
                          • beeptunes
                            بیپ‌تونز(beeptunesmail@gmail.com)
                            ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
                            مجموعه کاورهای آلبوم های نشر ماهور به درخواست خود ناشر به صورت غیر رایگان قرار داده شده است.
                        • beeptunes
                          بیپ‌تونزپاسخگزارش
                          ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
                          سلام، قیمت آثار را صاحب اثر تعیین میکند و سایت بیپ تونز نقشی در تعیین قیمت آثار ندارد.
                          • Yasser Safari
                            Yasser Safariپاسخگزارش
                            ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
                            مسخره ترین جواب ممکن. خدایی همین جمله رو چند بار توی این سایت کپی کردین؟ اگر قراره فقط ناشر قیمت بده بیپ تونز این وسط چکاره هست؟
                            ۰ / ۲۰۰۰
                            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...