موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ مقامات کهن تنبور ۱

دانلود آلبوم مقامات کهن تنبور ۱

نوازنده: یحیی رعنایی
خواننده: پویان رعنایی
میکس و مسترینگ: باربد خاکپور
قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۵۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

آلبوم مقامات کهن تنبور 1 اولین لوح از مجموعه "مقامات کهن تنبور" است که با پژوهش و تنبورنوازی یحیی رعنایی و با صدای پویان رعنایی منتشر شده است. یحیی رعنایی درباره این مجموعه می‌گوید : «تنبور یکی از کهن‌ترین و غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ و هنر ایران است. حضور باشکوه تنبور در سراسر تاریخ این سرزمین مرا بر آن داشت تا مقام‌های حقانی و نیایشی و باستانی مردم یارسان را که از حدود قرن چهارم هجری تا اواسط قرن یازدهم در منطقه صحنه و پیرامون لکستان ساخته و پرداخته شده بودند، جمع‌آوری کنم». بخش اعظم اشعار اثر حاضر از بیانات شیخ امیر برگزیده شده است، که از او دیوانی به زبان کردی مشهور به "کلامات شیخ امیر" به جا مانده است. برخی از اشعار نیز از بیانات حضرت تیمور بانیاران برگزیده شده است. هر پنج لوحِ مجموعه "مقامات کهن تنبور" را می‌توانید از بیپ تونز دانلود کنید. 

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :یحیی رعناییکد کتابخانه ملی:  ۲۲۶۰۹و
۱ نظر
  • Aran HN
    ۲ فروردین ۱۳۹۹
    با عرض سلام و تبریک سال نو امیدوارم این سایه شوم هرچه زودتر از سرمان رخت بربندد مجموعه بسیار زیبیاییه. امکان داره نسخه فلک قرار داده بشه؟ در حال حاضر تهیه نسخه دیجیتالی عاقلانه ترین راهه و از طرفی هم بهتره بالاترین کیفیت آلبوم در اختیار علاقه مندان قرار بگیره. با سپاس
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۵ فروردین ۱۳۹۹
      سلام و تبریک سال نو کیفیت flac برای آلبوم های جدید و پرطرفدار قرار داده می شود.
      • Aran HN
        ۱۲ فروردین ۱۳۹۹
        متاسفانه همیشه اقلیت نادیده گرفته شده. وقتی میگیم نسخه اصلی، یعنی نسخه بدون افت کیفیت که قطعا mp3 افت کیفیت داره. نمیدونم قرار دادن flac اشکالش چیه؟ 20 تومن + 9% حدود 22 تومن میشه. یعنی 3 تومن کمتر از نسخه فیزیکی! نسخه wav یا flac باشه به هر حال ولی mp3 نمی ارزه.
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...