موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ به یاد دوست

دانلود آلبوم به یاد دوست

اثری از: 

جواد بطحائی

نوازنده: جواد بطحائی
قیمت CD آلبوم در فروشگاه‌ها:۳۵,۰۰۰ ت قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۴۵,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
۲ نظر
  • mohsen khadem
    mohsen khademپاسخگزارش
    ۱۸ دی ۱۳۹۹
    با احترام به هنر استاد بطحائی مدت زمان این آلبوم در حدود ۳۲ دقیقه است و قطعات بسیار زیبای ۱ و ۴ با اندکی تغییر و با اضافه شدن طبلا، در آلبوم مزه نگاه تکرار شده‌اند. انتشار همزمان (دست‌کم در پلتفرم بیپ‌تونز) آلبوم‌هایی با مدت زمان کمتر از استاندارد و حاوی قطعات تکراری از مصادیق آلبوم‌سازی و دون شأن هنر اصیل است.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • حسین رستمی
      حسین رستمیپاسخگزارش
      ۱۴ دی ۱۳۹۹
      بعد از سه سال بالاخره آلبومی شایسته برای ساز سنتور آمد درود بر استاد بطحائی
      • محمدامین فخری
        محمدامین فخریپاسخگزارش
        ۱۵ دی ۱۳۹۹
        سلام. ضمن احترام به جناب آقای بطحایی ، البوم های بسیار خوب دیگری رو در این 3 سال که فرمودید در عرصه سنتورنوازی مشاهده کردیم. البوم های دونوازی آقای علی بهرامی فرد یعنی "طرز مستور" و "مزامیر" بسیار عالی بودند. بیگاهان استاد پشنگ کامکار بسیار خوب و عالی بود. بزم حریفان آقای حسنوی هم خیلی جذاب بود. البوم ما صدا سنتور هم قطعات نسبتا خوبی داشت. و چندین و چند البوم دیگر که هر کدام زیبایی های خاص خودشان را داشتند.
        • حسین رستمی
          حسین رستمیپاسخگزارش
          ۲۷ دی ۱۳۹۹
          سلام و عرض ادب خدمت جناب فخری عزیز بله آلبوم های دلنشینی از سال ۹۶ تا بحال آمده اند امّا بنده ، ارادت خاصی به شیوه نوازندگی شعرگونه استاد بطحایی دارم و در این آلبوم های جدیدشون بارقه هایی از تکنیکها و احساس های نوین ، شنیدم... همه این عزیزانی که نام بردید را آثارشون را شنیدم و بسیار عالی بودن بویژه قطعاتی از آلبوم بزم حریفان و قطعه کردی از آلبوم بیگاهان که قابل توجه هستن... سبز و پاینده باشی جناب فخری
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...