موسیقی کودک
موسیقی کودک

ای روزهای خوب که در راهید
ای جاده های گمشده در مه
ای روزهای سخت ادامه
از پشت لحظه ها به در آیید
آسمان آبی، با ابرهای پفکی، درختانی بلند با شاخ و برگ های سر به فلک کشیده، و پروانه ای که شادمانه در این هوای خوب، در این «روزهای خوب» به هر سو می پرد. چشمانت را ببند و بگذار این تصویر در بَرت بگیرد، آن وقت، گوش بسپار به صدای ارکستر ایرانی، تا حسین سلیمانی و امیر رفعتی «روزهای خوب»ی برایت رقم بزنند.
آلبوم «روزهای خوب» ساخته حسین سلیمانی و با صدای امیر رفعتی 11 قطعه دارد و توسط نشر موسیقی نوفه منتشر شده است. آلبومی از موسیقی سنتی ایرانی، با ارکستر سنتی، ملودی های ایرانی و با همراهی گروه کُر. دو قطعه تکنوازی سنتور و کمانچه در این آلبوم وجود دارد و قطعه «بیداد» نیز با ارکستر کاملی از سازهای ایرانی اجرا شده است.
حسین سلیمانی، علی بشردوست، امیر باریکانی، مهران فلاحی، مهیار اسدی، علی حسینی، محسن صادقی، میلاد بختیاری، شهریار نظری و هانیه گل محمدی با کمانچه، دهل، سنتور، تار، عود، نی، تنبک، دف و دایره در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
سوگند نیکو، میلاد بختیاری و حسین سلیمانی نیز به عنوان گروه کر در «روزهای خوب» حضور داشته اند.
در متن آهنگ های آلبوم «روزهای خوب» از مناجات های خواجه عبدالله انصاری، اشعار قیصر امین پور، مولوی، سعدی و شاه نعمت الله ولی استفاده شده است.
گروه موسیقی سایه سار که در آلبوم «روزهای خوب» به نوازندگی پرداخته، در سال 93، توسط هیات داوران به عنوان گروه برگزیده بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر انتخاب شد. حسین سلیمانی نیز به عنوان آهنگساز برتر، در جشنواره موسیقی فجر سال 93 از سوی هیات داوران تقدیر شده است.
از حسین سلیمانی پیشتر آلبوم «نگاه آشنا» با صدای بهنام نوری منتشر شده است.
با خرید و دانلود آلبوم «روزهای خوب» حسین سلیمانی و امیر رفعتی از سایت بیپ تونز، از این هنرمندان حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :نشر موسیقی نوفهکد کتابخانه ملی:  ۱۶۲۳۴و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...