موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ باران آفتابی

دانلود آلبوم باران آفتابی

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۳۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

رقص دست هایش روی کلاویه های پیانو، نرم و سریع، قطره های باران را به یاد می آورد، و ترنم سرخوشانه اش به چهچه بلبلی بازیگوش می ماند پرهای خیس از بارانش زیر پرتو گرم خورشید، می درخشد. عزیزا مصطفی زاده با پیانو و آوازش در آهنگ های موگام- جَز «باران آفتابی» چنین صحنه ای را پیش چشمانت تصویر می کند.
آلبوم «باران آفتابی» عزیزا مصطفی زاده، اثری به سبک جَز با ترکیب موسیقی فولکلور آذربایجانی است. این آلبوم 11 قطعه دارد و توسط شرکت فرهنگی هنری چهارباغ بانگ منتشر شده است.
آهنگساز، خواننده و نوازنده پیانوی این آلبوم، عزیزا مصطفی زاده است و Philip Catherine، Toots Thielemans و Eduardo Contrera با هارمونیکا، پرکاشن و گیتار در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
عزیزا مصطفی زاده؛ موسیقیدان آذربایجانی، فرزند واجیف مصطفی زاده؛ موزیسین جاز و نوازنده مشهور پیانو در شوروی سابق است. او در آثار خود به تلفیق موسیقی آذربایجان (موگام) و جاز اروپایی پرداخته است. مادر عزیزا؛ الیزا مصطفی زاده نیز خواننده ای حرفه ای در همین سبک است و عزیزا مصطفی زاده تحت تاثیر سبک کاری پدر و مادرش، هم نوازندگی پیانو و آهنگسازی و هم خوانندگی به سبک موگام- جاز را دنبال کرده و در این زمینه به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.
در آلبوم «باران آفتابی» هم موسیقی جَز با موسیقی آذربایجان ترکیب شده و ریتم های ضد ضرب به عنوان شناسه موسیقی جَز، با موسیقی فولک تلفیق شده است. به عبارتی عزیزا مصطفی زاده نوعی جَز شرقی خلق کرده است. البته موسیقی «باران آفتابی» در بعضی قسمت ها به موسیقی کلاسیک نزدیک شده، اما همچنان اساس کار، بر هارمونی جز قرار دارد.
ساز اصلی این آلبوم، پیانو است و از وُکال سوپرانوی بی کلام؛ شامل تکرار برخی اصوات، در بعضی قطعات برای همراهی با موسیقی استفاده شده است.
با خرید و دانلود آلبوم «باران آفتابی» عزیزا مصطفی زاده از سایت بیپ تونز، از این اثر حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
۱ نظر
  • علی سجادی
    علی سجادیپاسخگزارش
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
    بسیار جالب توجه 👩👩👩
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...