موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم «به رنگ باران» موسیقی سنتی بی کلامیست از گروه «شورانگیزان» که به سرپرستی و آهنگسازی «محسن رمضان نژاد» تهیه شده است.
این اثر دارای قطعاتی در آواز دشتی، ابوعطا و دستگاه شور با محوریت ساز سه تار است.
«محسن رمضان نژاد» درباره گروه «شورانگیزان» می گوید: «این گروه را بنده که به تدریس سه تار مشغولم با همراهی هنرجویان پر تلاشم از سال 91 بنیان نهادم و بر همین اساس و با توجه به اشرافی که در نواختن این ساز داشتیم، ساخت قطعات مختلفی را آغاز کردیم و سپس اجراهایی را در استان مازندران به روی صحنه بردیم که مورد توجه واقع شدند.»
استاد «محسن رمضان نژاد» اهل شهرستان بابل نوازنده حرفه ای سه تار و آهنگساز و مولف کتاب «مشق شوق» در زمینه سه تار نوازی است. او موسیقی را نزد استادانی چون «مسعود شعاری»، «محمد ذوالنوری» و «حسین علیزاده» آموخته است.
«مصطفی یدالهی»، «سحر بهجتی»، «ایمان ورامینی» و «علی گنجیان» دیگر نوازندگان سه تار در این گروه هستند. همچنین «امیر رمضانی» (کمانچه)، «محمدصادق خانلری» (تنبک) و «اردوان جاندل» (دف و دایره) از دیگر اعضای گروه «شور انگیزان» می باشند.
این آلبوم در «استودیو فرهنگ ساری» توسط «ابد درخشان» صدابرداری شده و وظیفه میکس و مسترینگ این قطعات نیز بر عهده «آرش محسن پور» بوده است. «به رنگ باران» توسط موسسه فرهنگی ـ هنری «نسیم مهر آوا» منشر شده است.
در حاشیه این آلبوم نوشته شده: "رویایی به رنگ باران، غوطه ور در دشتی به نام مازندران، لب ساحل دریای شمال، اوج تا خیالم تا سراب آرزوهایم پر می کشد و حیرانم از این همه حجم سیر پر رنگ به رنگ زندگی"

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :نسیم مهر آواکد کتابخانه ملی:  ۱۶۴۴۹و
۱ نظر
  • afsar sojoudi
    afsar sojoudiپاسخگزارش
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    این آلبوم فضا سازی بسیار زیبایی دارد. در دستگاه شور دشتی و ابوعطا است. این آلبوم را از دست ندهید.
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...