موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ روز از پی روز
قیمت CD آلبوم در فروشگاه‌ها:۸۰,۰۰۰ ت قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۶۵,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

آلبوم «روز از پی روز» با اشعار «حمید جعفری» و با صدای «فرخ نعمتی» بازیگر با سابقه ی سینما و تلویزیون به صورت دکلمه ضبط شده است. در این آلبوم «مصباح قمصری» کلارینت، میکس و مستر و صدابرداری کار را برعهده دارد و یک سینتی سایزر بسیار متفاوت و حرفه ای را تنظیم کرده است.
«شروین عباسی» آهنگساز این کار درباره فضای موسیقی آلبوم می گوید:" به طور کلی این اثر را می توان در دسته آثار تجربی قرار داد که بافت موسیقی معاصر را دارد. در این آلبوم در کنار سازهای ویولن، ویولا، ویولنسل، کلارینت، فلوت و پرکاشن، فضاسازی های الکترونیک و سینتی‌ سایزر هم داریم. روز از پی روز شامل 13 قطعه می شود که اشعار کوتاه و تقریبا مینیمال آقای جعفری به همراه موسیقی است که براساس آن ساخته شده، در واقع ما در ابتدا اثر را بدون موسیقی ضبط کردیم و بعد من برای آن موسیقی نوشتم. این آلبوم حدود 4 سال پیش به پایان رسید و موسیقی این کار نیز حدودا در سال 91 آماده بود اما اخذ مجوز آن تا سال 94 به درازا کشید."
همچنین «بابک کوهستانی »( ویولن و ویولا)، «آناهیتا ایزدی پارسا» (ویولنسل) و «میثم مروستی» (ویولا در یک قطعه) در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند. «شروین عباسی» نیز در کنار نوازندگی سینتی‌ سایزر، فلوت آلتو و پرکاشن نیز نواخته است. نشر نوفه انتشار این اثر را به عهده دارد.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :نشر موسیقی نوفهکد کتابخانه ملی:  ۱۶۴۴۲و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...