موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم «برافشان» اثری از امیر شریفی و مهدی امامی و با آهنگسازی امیر شریفی است.

این آلبوم در سبک کلاسیک ایرانی و شامل ۱۳ عدد قطعه موسیقی می باشد. که ترانه های آن توسط عارف قزوینی و امیر معزی و حافظ شیرازی و صائب تبریزی و سعدی و منصور حلاج سروده شده است.

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۱۵۱۲۶و
۳ نظر
  • محمد تقی پور
    محمد تقی پورپاسخگزارش
    ۲۱ مهر ۱۳۹۳
    لطفاً آهنگ ها رو اول بزارید تو یه فولدر، بعداً بزارید تو فایل زیپ. به علاوه بهتره کاور ها رو هم تو فولدر مربوطه قرار بدید که دوباره مجبور نشم واسه کاور این پیج رو باز کنم و وقتم رو تلف کنم. نامگذاری فایل ها رو هم مثل Title تگ انجام بدید و اون آندرلاین های موجود در نام فایل رو حذف کنید. خواهشاً سایت های دانلود غیر قانونی رو ببینید که چه استاندارد نامگذاری می کنند. فایل ها رو و چه خوب همراه کاور زیپ می کنند. تاریخ انقضا دانلود هم ندارند. بخاطر مشکلات فوق، خیلی وقت ها که از شما آهنگ می خرم متاسفانه مجبورم واسه دانلودش برم سایت های دانلود موزیک غیر قانونی
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۲۱ مهر ۱۳۹۳
      جناب تقی پور در خصوص فولدر که فرمودید در صورتی که هنگام اکسترکت کردن در واقع خارج کردن از زیپ، از گزینه Extrack to... را به جای Extract Here استفاده کنید فایل خود به خود در فولدر اکسترکت خواهد شد. در خصوص نامگذاری آهنگ ها نیز در حال بررسی هستیم تا بهترین روش را برای کاربرای گرامی ارائه دهیم.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • beepahang
      ۱۸ مهر ۱۳۹۳
      دقیقا همین مشکل برای آلبوم دی زنگرو هم بود . من ۵۰ بار در زمانهای مختلف تلاش کردم دانلود کنم اما نشد.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • میثم باقری
        میثم باقریپاسخگزارش
        ۱۸ مهر ۱۳۹۳
        نمیشه دانلودش کرد. روی لینک دانلود که کلیک یکنم هیچ اتفاقی نمیفته!!
        • beeptunes
          بیپ‌تونزپاسخگزارش
          ۱۸ مهر ۱۳۹۳
          جناب آقای باقری، پیشنهاد می نماییم در صورتیکه قصد دانلود کل آلبوم را دارید از نرم افزار مدیریت دانلود IDM برای دانلود با سرعت بیشتر استفاده نمایید. لینک دانلود مشکلی نداشته و دانلود بدرستی قابل انجام می باشد.
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...