موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ باغی در صدا

دانلود آلبوم باغی در صدا

اثری از: 

سیاوش کامکار

متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

مجموعه "باغی در صدا" شامل 10 قطعه برای کوارتت زهی و سنتور است که در سال های 87-1386 نوشته شده است. این مجموعه در آبان ماه سال 1387 در تالار رودکی به همراه کوارتت زهی پارسه اجرا و در سال 1390 در استودیو ضبط شده است. در آهنگسازی و تنظیم این قطعات از هیچگونه فرم و قالب خاصی پیروی نشده و ساختمان و ساختار آنها صرفاً تجربیات شخصی نوازنده در این زمینه است. لازم به توضیح است که ساز سنتور در ارکستراسیون این قطعات نفش سِلیستیک (به صورت تکی) ندارد ودر واقع راوی تم و ملودی اصلی است. اما اینکه آیا اساسا موسیقی اجرا شده این آلبوم برای سه ساز(تریو) یا بیشتر نوشته شده باشد را نمی‌توان به راحتی دریافت ولی ذکر یک نکته بسیار مهم است و آن اینکه هر کدام از سازها از بیان سلیقه ای نوازنده دور هستند و در خدمت اصلِ قطعات هستند.

ناشر :موسسه ی فرهنگی هنری آوای باربدکد کتابخانه ملی:  ۱۴۱۹۰و
۳ نظر
  • شهریار شجاعی نسب
    شهریار شجاعی نسبپاسخگزارش
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۴
    قطعه ی باغی در صدا واقعا زیباست. چه قدر همراهی سنتور و کوارتت زهی موفق از آب در اومده توی این قطعه.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • محمد مرادی
      محمد مرادیپاسخگزارش
      ۳ آذر ۱۳۹۳
      آهنگساز این آلبوم "سیاوش کامکار" است و آهنگساز تنها یک قطعه (پروانه) پشنگ کامکار هستند. شما کل آلبوم رو به نام پشنگ کامکار زدید. لطفاً اصلاح فرمایید
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۴ آذر ۱۳۹۳
        جناب آقای مرادی، آهنگساز آلبوم به طور کلی به پشنگ کامکار اختصاص داده نشده است و فقط در قطعه پروانه نام ایشان به عنوان آهنگساز ذکر شده است: http://beeptunes.com/track/959... اما در صفحه آلبوم کلیه اطلاعات آهنگ ها با هم نمایش داده می شود. بر روی جلد اثر نام سیاوش کامکار به صورت واضح به عنوان آهنگساز بیان نشده است.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • Alirez A
        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        عالیه کارش.مثل اردوان کامکار میزنه...سنتور نوازی مدرن
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...