موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ دروج

دانلود آلبوم دروج

اثری از: 

سهیل مخبری

آهنگساز: سهیل مخبری
نوازنده: سهیل مخبری
تنظیم‌کننده: سهیل مخبری
متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

دُروج در قالب موسیقی ملی ماست. اثری با محوریت ساز کمانچه و همراهی قیچک، که با استفاده از تم‌ها و ریتم‌های موسیقی دستگاهی ایران، حرکات ملودیک و کنترپوانتیک، حس غالب و زیبای ملودی های اجرا شده، تکنیک نوازندگی و اهمیت به یک آنسامبل کششی، ساخته و تنظیم شده است و در نهایت اثری پدید آمده که در نوع خود بدیع و نوآورانه است. در این مجموعه قیچک، شخصیت مستقل خود را پیدا کرده است. استفاده خلاقانه از محدوده و رنگ صوتی قیچک نسبت به کمانچه، ایفای نقش در قالب سازهای کوبه ای و حتی خلق برخی موتیف‌های ریتمیک توسط این ساز از خصوصیات بارز این مجموعه محسوب می‌شود که در نگاهی کلی به این اثر سونوریته و هارمونی خوش آهنگی برای این ساز خلق شده است.

ناشر :موسسه ی فرهنگی هنری آوای باربدکد کتابخانه ملی:  ۱۴۹۰۵و
۳ نظر
  • omid nikuee
    ۱ امرداد ۱۳۹۴
    دقیقا با حورا خانم موافقم ... الان برای 5 نفر از دوستانم لینک خریدش را فرستادم و نوشتم که : " مدتها بود ازین کارها پیدا نکرده و نشنیده بودم " ... خستگی 11 ساعت گرفتاری ویزیت دکتر و چکاپ و ... حقیقتا در رفت :)) ... فردا در صفحه فیس بوکم معرفی اش میکنم.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Houra Mohseni Nia
      Houra Mohseni Niaپاسخگزارش
      ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
      آلبومی که پس از مدت ها به اشتیاق شنیدن موسیقی خوب من پاسخ داد،سرشار از حس ناب و کم نظیر ... .
        ۰ / ۲۰۰۰
      • پیام صالحی
        پیام صالحیپاسخگزارش
        ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
        آلبوم زیباییست،به همه دوستانی که این آلبوم رو میپسندند آلبوم "هفت گاه معلق" فرخزاد لایق رو هم توصیه میکنم همینطور "نخستین دیدار بامدادی" اثر کیهان کلهر رو
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...