موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ 12 حکایت از گلستان سعدی

کتاب صوتی 12 حکایت از گلستان سعدی

اثری از: 

خسرو شکیبایی

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۵۳,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

یاد دارم که شبی در کاروانی همه شب رفته بودم و سحر در کنار بیشه ای خفته... .
یادش بخیر کتاب های فارسی! پر بود از سعدی و سعدی و سعدی و شیخ اجل، به زبان نظم و نثر، با گلستان و بوستانش، حکایت های پندآموز می داد و نتایج اخلاقی معتدلی می گرفت که هر عقل سلیمی با آن موافق بود. حالا، به این حکایت های خاطره انگیز، صدای خشدار و مهربان خسرو شکیبایی را اضافه کنید با آن طنین «سین»هایش، و موسیقی ملایم و خیال انگیز کارن همایونفر را، که تصاویری رنگین و جاندار از داستان ذوالنون مصری و بازرگان و بار شتر و مستجاب الدعوه و بحث دانشمندان در مسجد جامع دمشق و پادشاه و غلام عجم و ... پیش چشم ترسیم می کند، درست مثل فیلمی که از «12 حکایت از گلستان سعدی» ساخته شده باشد.
آلبوم «12 حکایت از گلستان سعدی» با آهنگسازی کارن همایونفر و صدای زنده یاد خسرو شکیبایی، توسط نشر آوا خورشید منتشر شده است. در این آلبوم، آرش بادپا به عنوان دستیار آهنگساز و نوازنده سنتور و صداهای الکترونیک حضور دارد و مهدی سیف، همایون پشت دار و بابک حبیبی با تار، کمانچه و نی به نوازندگی پرداخته اند.
پیشتر، آلبوم «40 حکایت از گلستان سعدی»با حضور همین هنرمندان منتشر شده بود، اما آلبوم حاضر، با انتخاب 12 حکایت، زمان کوتاهتری را به خود اختصاص می دهد.
طراحی گرافیک و تصویرسازی های محیا فرمانی با استفاده از المان های نقاشی ایرانی و نقاشی خط، شعرهایی را که سعدی لابلای حکایت ها گنجانده، به زبانی تصویری بازگو کرده و داستان هر حکایت را با نقاشی بیان می کند.
با خرید و دانلود آلبوم «12 حکایت از گلستان سعدی» کارن همایونفر از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
۲ نظر
  • Alius Sezar
    ۲۴ دی ۱۴۰۰
    سلام من این آلبوم و آلبوم 40 حکایت از گلستان رو قبلا خریداری کرده بودم/الان چرا نمی تونم دانلود کنم؟ ناشر که پولشو گرفته دیگه غیرفعال کردن دانلود چه معنی میده؟
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Ali Fattaholmanan
      Ali Fattaholmananپاسخگزارش
      ۸ مهر ۱۳۹۴
      چرا صدا نداره؟!
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۸ مهر ۱۳۹۴
        دوست عزیز با سلام آلبوم 12 حکایت از گلستان سعدی بصورت پیش فروش می باشد و پس از انتشار آلبوم امکان دانلود وجود دارد
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...