موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ آدرنالین

دانلود پادکست آدرنالین

اثری از: DJ AvA
از آلبوم: BeepMix

وارد که می شوی، فضا تاریک است. چشم به زور چشم را می بیند و در پرتو سبز و یخی نورهای لیزری و میان هاله دود، پیکرهایی آن وسط می جنبند. شیشه ها، لیوان ها، حتی ریه هایت می لرزند با ریتم موزیک؛ دی جی آن ته ایستاده وسط دستگاه هایش، هدفون به گوش دارد و سرش را با حرکتی یکنواخت بالا و پایین می برد: «ماوراء بنفش» در جریان است.
«آدرنالین» میکسی است از آلبوم «ماوراء بنفش»؛ آهنگ های ترنس چند نفر دی جی غیر ایرانی که ریتم های سریع با ضرب قوی ترنس و تکنو را با تکرار جملات ملودیک به سبک الکترونیک ترکیب کرده اند.
دی جی آوا در این میکس، با اضافه کردن افکت های صوتی و سازها و ملودی های متعدد، اثری خلق کرده که نوعی بازآفرینی «آدرنالین» است. سازبندی «آدرنالین» با افزودن دیجی ریدو ساز بومی استرالیا، قپوز ساز اصیل ترکی، عود با ملودی های عربی و ایرانی، سنتور ایرانی، ویولن افکتیو با ملودی های شرقی، ریف های باسی- ترنسی اروپایی، رُباب با ملودی های افغانی، ویولن با ملودی بوسنیایی، گیتار برزیلی، یوکین نوعی ساز چینی، عود ترکیه ای و پیانوی کلاسیک، ترکیبی از ملل مختلف را در خود جای داده است.
«آدرنالین» چنان که شیوه موزیک ترنس است، تکرار می شود، تکرار می شود و تکرار می شود تا به خلسه در هشیاری و شبه هیپنوتیزم بینجامد.

آدرنالین

آدرنالین

۳۶:۳۸
دانلود رایگاندانلود رایگان
    شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...