موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ پیانو بنیوشیم

دانلود پادکست پیانو بنیوشیم

اثری از: DJ AvA
از آلبوم: BeepMix

دراز بکش، چشمانت را ببند، عضلاتت را رها کن و خودت را بسپار به صدای چکش!
نه اشتباه نکنید، این چکش از آن چکش ها نیست. این چکش را نجار و بنّا بر تخته و دیوار فرود نمی آورد. این چکشی است که رقص انگشتان پیانیست روی کلاویه ها به صدایش در می آورد و نتیجه گاه چنان لطیف و روح بخش است که خستگی از تنتان به در می آورد و گاه چنان سهمگین و مهیب که مو بر اندامتان راست می کند.
«پیانو بنیوشیم» میکسی است از هر دو دسته: قطعاتی آرام و ملایم برای آرامش، و آهنگ هایی قوی و محکم برای غَلیان احساسات؛ و این دو، ترکیبی است از نام کامل این ساز: پیانوفورته، آرام و محکم.
چند قطعه بیپ میکس این هفته از آلبوم «پیانو برای آرامش» انتخاب شده اند، موومان اول سونات مهتاب و موومان دوم سونات پیانوی شماره 8 بتهوون از آلبوم «بتهوون برای آرامش»، موومان دوم سونات پیانوی شماره 13 موتزارت از آلبوم «موتزارت برای آرامش»، موومان دوم کنسرتوی شماره 2 و «پرلود در سُل» راخمانینوف از آلبوم «راخمانینوف برای آرامش»، رقص مجار شماره یک برامس و قطعه ای از خاچاطوریان از آلبوم «101 نوازنده کولی خوشحال» و قطعه شماره 8 از آلبوم «روح و روان» ریچارد کلایدرمن که ترکیبی از ملودی های اصلی کنسرتوی چهارفصل ویوالدی است، قطعه ای از آلبوم «کنسرت سرزمین مادری» یانی، پرلود «قطره باران» و والس شماره یک از آلبوم «شوپن برای آرامش» سایر آهنگ هایی هستند که بیپ میکس «پیانو بنیوشیم» از آنها ساخته شده است.
پس دراز بکش، چشمانت را ببند، عضلاتت را رها کن و خودت را بسپار به دست استادان پیانو.

پیانو بنیوشیم

پیانو بنیوشیم

۲۴:۱۲
دانلود رایگاندانلود رایگان
    شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...