موسیقی کودک
موسیقی کودک

پس از «قیژک کولی» و «خورشید آرزو»، این سومین آلبوم مشترک «همایون شجریان» و «گروه دستان» است که روانه ی بازار موسیقی شده است. این آلبوم در سبک موسیقی ایرانی با آهنگسازی «سعید فرجپوری» و نوازندگی «گروه دستان» در سال 1390 توسط شرکت دل آواز منتشر شد. قطعات این آلبوم که در دستگاه ماهور ساخته شده اند، بیشتر آهنگهایی ضربی و مبتنی بر سازهای کوبه ای هستند.گروه دستان متشکل از «حمید متبسم» ، «پژمان حدادی» «بهنام سامانی»، «سعید فرج پوری» در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند. از دیگر نوازندگان مهمان این گروه که در این آلبوم هنرنمایی کرده اند می توان از «شهرام غلامی»، «رضا آبایی» و «پویا سرایی» نام برد.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :شرکت دل آوازکد کتابخانه ملی:  ۱۱۰۴۰و
۲ نظر
  • Shervin Mohammadi
    Shervin Mohammadiپاسخگزارش
    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    با سلام پیرو پیام آقای قادری، لطفا ترک مستانه را اصلاح نمایید. یا اینکه برای فایل خراب پول دریافت نکنید، این کار از نظر کار حرفه ای درست نیست اعتماد و اطمینان ما به بیپ تونز خیلی بیشتر از ایناست لطفا خرابش نکنید و یا اگر امکان اصلاح وجود ندارد این آلبوم را حذف کنید تشکر
      ۰ / ۲۰۰۰
    • حسین قادری
      حسین قادریپاسخگزارش
      ۳۱ شهریور ۱۳۹۶
      قطعه مستانه این آلبوم از وقتی که من خریدم (دو سال پیش حدودا) خرابه از دقیقه 10:20 هنوز هم درست نشده . خیلی جالبه که سری قبل گفتید ایراد از سی دی ارجینالش بوده ولی من برای اینکه آلبومی که خریدم ناقص نباشه این قطعه رو غیرقانونی دانلود کردم و اون سالم بود. اون موقع هم اینکه ناشر آلبوم رو با یک قطعه خراب منتشر کرده با عقل جور در نمیومد ولی حال و حوصله پیگیری بیشتر نداشتم. امیدوارم حالا درستش کنید دیگه.
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۳۱ شهریور ۱۳۹۶
        دوست گرامی این مورد در اسرع وقت پیگیری می شود. با تشکر
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...