موسیقی کودک
موسیقی کودک

«رخت بنما» اثری است به آهنگسازی «سیامک جهانگیری» و آواز «اشکان کمانگری». این آلبوم در آوازهای دستگاه شور تصنیف شده است. در ابتدا از مایه بیات‌ترک سی بمل آغاز شده و از طریق گوشه شکسته وارد افشاری فا می‌شود. آوازهای بین تصانیف پل‌های ارتباطی برای این مدگردی‌ها محسوب می‌شوند. در ادامه تصنیفی در ابوعطا می‌شنویم. این بار ساز و آواز ابوعطا بعد از درآمد از گوشه حجاز به شور هم نت خود و به دشتی رِ که با بیات ترک که در ابتدا شنیدیم هم کوک است مدگردی می‌کند. این حرکت زمینه را برای بازگشت به مد اولیه آماده می‌کند. در نهایت به مایه بیات ترک سی بمل که در اول شنیدیم باز می‌گردیم تا دور کامل شود. برای مشاهده بررسی جامع آلبوم رخت بنمای به وبسایت نویز مراجعه کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۱۸۰۶۴و
۱ نظر
  • abbas kehtari
    abbas kehtariپاسخگزارش
    ۱۴ تیر ۱۳۹۶
    سلام دو تا نکته برای سایت جدیدتون. 1- چرا Wish list براش طراحی نکردید . برای خریدهایی که شاید بعدا انجام بدیم. و گم نشدن اون آلبوم 2- سال انتشار آلبوم چرا حذف شده از اطلاعات آلبوم. اینجوری آدم اشتباهی آلبومی که هقبلا داشته رو دوباره نمی خره!
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۱۵ تیر ۱۳۹۶
      دوست گرامی نشاندار کردن آلبوم ها در آپدیت بعدی افزوده می شود. سال انتشار آلبوم ها حذف نشده و در بالای ترک ها سمت راست قابل مشاهده هستند. همچنین اگر آلبومی برای شما خریداری شود، امکان خرید مجدد و کسر هزینه دوباره از شما وجود ندارد.
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...