موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ رانش

دانلود آلبوم رانش

اثری از: 

گروه هاگ

نوازنده: گروه هاگ

بعضی ها فکر می کنند راک یعنی گیتار الکتریک و درامز، و هر موزیکی که با این دو ساز ساخته شود، خود به خود راک است. معمولا در این پس زمینه، خواننده ای هم با اشعار «متفاوت» و «مدرن» فریاد می زند، و صدایش صحنه راک را کامل می کند. اما اگر آن صدا را از صحنه حذف کنیم چه؟ آنچه بر جا می ماند را هنوز می شود راک خواند؟ هاگ می گوید می شود، حتی بدون آواز. و «رانش»، اثباتی بر این مدعاست.
هاگ چهارساله است، و به دنبال نوعی موسیقی راک است که تنها به اصل موسیقی می اندیشد: راک بی کلام، و این همان چیزی است که «رانش» عرضه می دارد.
آلبوم «رانش»؛ اولین اثر رسمی گروه هاگ، آلبومی از موسیقی راک بی کلام است در پنج قطعه که موسسه فرهنگی هنری آوای شباهنگ منتشر کرده است. قطعات آن «اره برقی»، «۱۷۲»، «ریشه کن»، «بارانداز» و «رانش» نام دارند.
هاگ گروهی سه نفره است: امیرحسین رضایی؛ نوازنده درامز و گیتارباس که سه قطعه «اره برقی»، «۱۷۲» و «رانش» را آهنگسازی و تنظیم کرده است. آریا پورطباطبایی؛ نوازنده پیانو و کیبورد که هم در موسیقی کلاسیک و هم در موزیک راک فعال است، و محسن رضایی؛ نوازنده گیتار الکتریک که آهنگسازی و تنظیم قطعه های «ریشه کن» و «بارانداز» کار اوست.
هاگ در «رانش» می کوشد موسیقی خالص را، فارغ از قید و بندهای کلام و پیام های آن به گوش مخاطب برساند؛ موزیکی آهنگین که هویت راک خود را تنها از سازهای معمول این سبک نمی گیرد، به جای آن، شنونده را در کشف معنا و فضای خود آزاد می گذارد.
آلبوم «رانش» سرشار است از ریتم های ضد ضرب، اصوات الکترونیک و افکت های صوتی در راستای ملودی که این آلبوم را با راک متداول کمی متفاوت کرده است.
با خرید و دانلود آلبوم «رانش» گروه هاگ از سایت بیپ تونز، از این هنرمندان حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :مؤسسه فرهنگی هنری آوای شباهنگکد کتابخانه ملی:  ۱۶۱۷۶و
۱ نظر
  • Amin S.A.
    ۱۵ امرداد ۱۳۹۴
    من خیلی طرفدار راک نیستم و زیاد از موسیقیش سر در نمیارم اما آهنگها قشنک بود و آدمو با خودش همراه میکرد...
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...