موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ آبان

دانلود آلبوم آبان

میکس و مسترینگ: مازیار مرتاضیه
قیمت CD آلبوم در فروشگاه‌ها:۲۵,۰۰۰ ت قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۵۳,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

آلبوم آبان اثر جدیدی است که حاصل همکاری عیسی غفاری و زکریا یوسفی است. عیسی غفاری پیش از این چندین آلبوم از جمله زمان و ردیف نو را منتشر کرده بود. مجموعه حاضر شامل ده آهنگ بی‌کلام از دونوازی سه‌تار و سازهای کوبه ای است. عیسا غفاری درباره این اثر می‌گوید : «آبان درست در ادامه منطقی "ردیف نو" و البته بسیار آزادانه‌تر و همه‌فهم‌تر به واسطه ساختار کلی اثر و حالات آواز منتخب و نیز همراهی ساز کوبه‌ای شکل و قرار می‌گیرد». 

تیزر آلبوم "آبان"
شهریور ۱۳۹۸۰:۴۳
۲.۹مگابایت
مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :موسسه فرهنگی هنری پرده هنر موسیقیکد کتابخانه ملی:  ۲۴۰۱۶و
۱ نظر
  • Aran HN
    ۳ شهریور ۱۳۹۸
    سلام اشکالی داره در بخش دانلود نسخه اصلی بجای 320 کیفیت flac قرار داده بشه. با تشکر
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۳ شهریور ۱۳۹۸
      سلام کاربر گرامی نسخه ی flac در صورت امکان، برای آلبومهای پرفروش قرار میگیرد که در قسمت پایین تصاویر آلبوم قابل دسترسی است
      • ahmad chahar
        ahmad chaharپاسخگزارش
        ۱ مهر ۱۳۹۸
        خسته نباشید واقعا. مثل عقب مونده ها باید پول بدیم و به جای نسخه اصلی کیفیت 320 دریافت کنیم. خواهش می کنم برای جلوگیری از توهین به شعور من و امثال من جواب دم دستی برای پر فروش ها نسخه flac قرار می گیرد را از ادبیاتتان حذف کنید. البته فکر می کنم دلیل این موضوع عدم شناخت درست کاربرانتان باشد. شما واسطه فروش کالای فرهنگی هستید نه ... - یادتان نرود این کاربران در ایران کنونی با شرایط اقتصادی بد و امکان دانلود رایگان همچنان با خرید قانونی به مولف احترام می گذارند کمترین چیزی که می توانند از شما انتظار داشته باشند احترام متقابل است.
        • Aran HN
          ۳ مهر ۱۳۹۸
          نظر من هم همینه. حتی اگر آلبومی یک نفر هم خریدار داشته باشد حق دارد آلبوم را با کیفیت اصل (wave یا flac با فشردگی 0 درصد ) دریافت کند وقتیکه از سی دی و قاب و کاور میگذرد و خرید دیجیتالی را بر خرید فیزیکی ترجیح میدهد. امیدوارم مسئولان بیپ تونز قدر همراهانشان را بدانند. اینهمه اصرار بر عدم احقاق این حق مسلم کاربران برای چی؟ اعضا باید خواهش و تمنا کنند تا کیفیت اصل را قرار دهید؟
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...