موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ ردیف میرزا عبدالله، اجرا با سه تار
پیشنهاد ویژه

دانلود آلبوم ردیف میرزا عبدالله، اجرا با سه تار

اثری از: 

امیر شریفی

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۷۲۰,۰۰۰ ت ۴۵۰,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

این اجرا از ردیف میرزاعبدالله بر پایه­‌ی تعمق و تأمل بر روایت و اجرای استاد نورعلی برومند سامان یافته و تلاش شده است که اجرای جملات تا سرحد امکان وفادار به محتوای به­‌جا مانده از راوی و دربرگیرنده­­‌ی تزئینات و حالات ممتاز اجرای ایشان باشد. لازم به ذکر است از آنجایی که استاد برومند ر‌دیف مذکور را با ساز تار اجرا نموده‌­اند در به کارگیری برخی از فنون اجرایی نظیر مضراب­‌گذاری، انگشت­‌گذاری و اعمال تزئینات در مواردی که نیاز مبرمی احساس می­شد، اقدام به ترجمه­‌ی جملات در جهت هماهنگی بیشتر با امکانات اجرایی سازِ سه­‌تار شده است. پشتوانه­‌ی ترجمان یاد شده، از یک سو سالیان طولانی رجوع به اجرای سه­‌تارنوازانِ شاخصِ مرتبط با سنت ردیف­‌های موسیقی دستگاهی و تحصیل عملی نواخته­‌های ایشان و از سوی دیگر تجربیات و دستاوردهای آموزشی که مجریِ اثر طی سالیان طولانی در محضر اساتید این حوزه کسب نموده می­باشد.

 نیت اصلی ضبط و انتشار این مجموعه تولید محتوای آموزشی دقیق و مستند از ردیف میرزاعبدالله برای دانشجویان و هنرجویان موسیقی دستگاهی است، اما از منظری دیگر در پی ضرورتِ تأمینِ غنای عاطفی، پویایی و سرزندگی اثر، مجری بر آن بوده است تا جایی که وفاداری به متن مخدوش نشود اجرایی هنری و نه صرفاً درسی از متن ردیف را در معرض شنود مخاطبان قرار دهد. از این رو اجرای گوشه­‌های هر دستگاه، بدون انقطاع و به شکل پیوسته ضبط شده تا ضمن به نمایش گذاردن ساختاری منسجم از کلیت هر دستگاه به مثابه اثری آهنگسازی شده اتصالِ معنای موسیقایی و روابط احساسی و عاطفی گوشه­‌ها نیز برقرار شود. 

 

۲ نظر
  • Saber Falahpourr
    Saber Falahpourrپاسخگزارش
    ۲۳ آذر ۱۴۰۲
    لینک دانلود کلی آلبوم و دستگاه شور خراب است ممنون از توجه شما
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۲۸ آذر ۱۴۰۲
      با سلام کاربر گرامی در حال پیگیری و رفع مشکل هستیم. لطفا به تلگرام پشتیبانی پیام ارسال کنید تا برطرف شدن مشکل فایل برای شما ارسال شود. با تشکر
      ۰ / ۲۰۰۰
    • شاهین محمدی
      شاهین محمدیپاسخگزارش
      ۲۱ آبان ۱۴۰۲
      نسخه وب لینک دانلود یکجا این آلبوم نمایش داده نمیشه و و جود نداره
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...