آلبوم "گوشهکنار" ؛ گشت و گذاری درون و برون مفهوم "دستگاه"
دو آهنگسازِ آموزش دیده در سنت کلاسیک غربی، کوشیدهاند تا درک و دریافت خود از مفهوم "دستگاه" در موسیقی کلاسیک ایرانی را دستمایه ی آهنگسازی قرار دهند. محمدعلی صلاحی، در "محورِ محوِ ۱" با استفاده از مدهای موجود در دستگاههای موسیقی کلاسیک ایرانی در کنار ساختارهای مرسوم موسیقی کلاسیک غربی، کوشیده است به مفهوم راپسودی دست یابد. در حالی که در "گوشه" حمیدرضا گلستانی ثانی "دستگاه" را به مثابهی یک "ساختار" میبیند. این مجموعه علاوه بر اشتراکگذاری دو رویکرد متفاوت_ یکی ناظر به "فرم" و دیگری ناظر به "محتوا"_از نسل جوان موسیقی آکادمیک ایران، میخواهد تا ملیت و سنتگرایی را در پیوندی با مفهوم آهنگسازی غربی ارائه دهد.