موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ حقیقت سایه ها

دانلود آلبوم حقیقت سایه ها

اثری از: 

محمد طریقت

نوازنده: محمد طریقت
تنظیم‌کننده: محمد طریقت
میکس و مسترینگ: حمید عسگری

در جستجوی گمگشته خود
پا به این شهر می گذارم
بی قرار از خود می گردم اما
اینجا جز نبرد نمی یابم
نبرد خود با خودی
نبرد بی حاصل
نبرد سایه ها...
اینجا فضا آکنده از صداست
اما در من سکوت غوغا می کند
اینجا تنها سکوت به داد می رسد
تنها سکوت...
در این حلقه تکرار
توگویی باید به خود بازگردیم
در جستجوی حقیقت سایه ها...
«اینکه کاری ندارد. من هم می توانم بزنم». این جمله کوتاه، شرح مختصر ذهنیتی است که بسیاری از افراد و مخاطبان عام نسبت به ساز دف دارند. ظاهر ساده اش خیلی ها را به اشتباه می اندازد و فکر می کنند نواختنش هم به سادگیِ ظاهرش است. اما چنین نیست و محمد طریقت در «حقیقت سایه ها» این را ثابت کرده است.
آلبوم «حقیقت سایه ها» اثری از تکنوازی و همنوازی دف محمد طریقت است. آلبومی که در آن، این هنرمند با چند دف مختلف با اندازه ها، جنس و ضخامت پوست متفاوت به نوازندگی پرداخته تا ثابت کند دف، قابلیت های متنوعی دارد و بر خلاف باور عامه، نواختن آن ساده و یکنواخت نیست.
«حقیقت سایه ها» شش قطعه دارد و توسط کانون فرهنگی هنری نی داوود منتشر شده است. قطعات آن «نبرد خود با خودی»، «گمگشته»، «بی قرار»، «غوغای سکوت»، «حلقه تکرار» و «بازگشت به خود» نام دارند.
نام این آلبوم از نظریه افلاطون گرفته شده؛ گرچه ارتباط خاصی با محتوای قطعات ندارد. سایه هایی که انسان امروزی می نامیم، لای هیاهوی چرخ دنده های زندگی مدرن گم شده اند و از اصل خویش دور مانده اند. شاید «حقیقت سایه ها» مجالی ایجاد کند برای فرار از سراب سایه ها و کشف حقیقت خود، حقیقت زندگی.
از محمد طریقت پیشتر کتاب ‌های «از خانقاه تا تصنیف»، «ریتم از نگاهی دیگر» و آلبوم‌ های «جام الست»، «شور سرمستان»، «سرآغاز»، «طلسم» و... منتشر شده است.
با خرید و دانلود آلبوم «حقیقت سایه ها» محمد طریقت از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :کانون فرهنگی هنری نی داوودکد کتابخانه ملی:  ۱۶۶۴۳و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...