موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم «زیر چتر بارون» کاری به خوانندگی «مهرزاد اصفهانپور» با همراهی «فریدون آسرایی» است. این دو هنرمند قبلا نیز در آلبوم موسیقی «بوی سیب» با یکدیگر همکاری داشته اند. تم موسیقی این اثر پاپ است.
مهرزاد اصفهانپور درباره این اثر می گوید: " فضای ترانه‌های آلبوم عاشقانه و عارفانه می باشد همچنین به دور از هیاهو و جنجال‌های روزمره است."
«مهرزاد اصفهانپور» حدود 10 سال پیش با آلبوم «آخرین صدا» خود را در موسیقی کشور مطرح کرد و آلبوم‌اش یکی از پرفروشترین آلبوم‌های پاپ زمان خود بود.
«دسته گلای بی زبون» قطعه معروف و پر طرفداریست که با صدای این خواننده و با همراهی «فریدون آسرایی» در اواخر دهه هفتاد به گوش مخاطبین رسید. این خواننده پس از آن کار مشترک دیگری به نام «شهید آرامش» را همچنان با همکاری «فریدون آسرایی» منتشر نمود که این قطعات به کرات و با موزیک ویدیو های متفاوت از شبکه های تلویزیونی داخلی و برون مرزی پخش شد که با استقبال خوبی نیز مواجه گردید.
آلبوم «زیر چتر بارون» به آهنگسازی و تنظیم «آرتا میر بستانی» است. ترانه سراهای آن «عبدالجبار کاکایی»، «علیرضا حسینی»، «داریوش شهریاری»، «رضا لسانی»، «پیام پولاد» و «مجید صالحی» می باشند. این اثر شامل 9 قطعه و به همت شرکت ترنم رسای نقش جهان ( ترنم رکوردز) تولید و توسط موسسه «آوای سوته دلان» منتشر شده است.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :مهرزاد اصفهان پورکد کتابخانه ملی:  ۱۴۶۰۶و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...