موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم «ملودی باران» نتیجه شانزده سال فعالیت «رامین معمار» در دنیای موسیقی ست. او در محضر استادانی چون «استاد ظهوریان»، «استاد افشار» و «استاد مرتضوی» تعلیم دیده است.
«رامین معمار» خواننده و تهیه کننده این اثر می گوید: " در ساخت این کار ازسازهای گیتار، ویولن، پیانو، سینتی سایزر و به روزترین پلاگینها و وی اس تیهای نرم افزارهای موسیقی استفاده شده است. آنچه در این آلبوم اهمیت فراوانی دارد، این است که تمامی قطعات آن با دقت و وسواس بسیاری انتخاب و اجرا شده اند. از ویژگیهای خاص آلبوم «ملودی باران»، حضور قطعه شعری از زنده یاد «سهراب سپهری» است، این قطعه از لحاظ ملودی و تنظیم، حال و هوای متفاوت تری نسبت به بقیه قطعات این آلبوم دارد و در اجرای آن کوشیده ایم که کار در عین حفظ اصالت ایرانی به فضای موسیقی بین المللی نیز نزدیک شود."
«ملودی باران» به سبک پاپ است و دوازده قطعه دارد. این آلبوم سروده ترانه سراهای حرفهای نظیر «سهیل کاووسی»، «عبدالجبار کاکایی»، «مهدی حمیدی»، «سهراب سپهری»، «سروش دادخواه»، «طهمورث پورشیرمحمد»، «شایا تجلی» و «رامین معمار» می باشد.
آهنگسازی و تنظیم آلبوم «ملودی باران» را «مهرداد حمیدی»، از آهنگسازان جوان و باتجربه انجام داده است. استاد «جابر اطاعتی» نوازندگی ساز ویولن، «احمد کشاورز» نوازندگی ساز گیتار و «مهرداد حمیدی» نوازندگی سازهای پیانو و کیبورد را بر عهده داشته اند. گفتنی ست دو قطعه از قطعات این آلبوم، به نامهای «چشمای تو» و «تلافی» در گذشته به صورت تک آهنگ عرضه شده است.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :رامین معمارکد کتابخانه ملی:  ۱۶۶۵۱و
۱ نظر
  • zsheyihan
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
    خیلی زیبا واقعا تعریفی
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...