موسیقی کودک
موسیقی کودک
محسن کرامتی

محسن کرامتی

بیوگرافی محسن کرامتی

محسن کرامتی متولد ۱۳۲۶ خواننده و استاد ردیف آوازی موسیقی ایرانی است. او در تهران متولد شده است و همزمان با فراگیری نقاشی در دانشکده ي هنرهای زیبای دانشگاه تهران به یادگیری آواز نزد استاد «محمدرضا شجریان» پرداخته است. وی همچنین مترجم بیش از چهل عنوان کتاب و مؤلف «فرهنگ اصطلاحات هنرهای تجسمی» است. سالهاست كه به تدريس روايت و شيوه آوازي اولين و تنها معلم موسيقي مستقيمش، استاد شجريان مشغول است. اولين كار رسمي او، اجراي آواز چهارگاه در كاست «صبحگاهي» به سرپرستي و آهنگسازي «عليزاده» است. تنظيم و اجراي رديف «ميرزاعبدالله» به صورت آوازي و با كلام گذاري وي، از آثار اوست كه در حوزه رديف موسيقي ايراني يك كار نوع و بديع است.

آلبوم‌های محسن کرامتی

۱ نظر
  • مهگل شعبانی
    مهگل شعبانیپاسخگزارش
    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
    با سلام سپاس از سایت خوبتون و ممنون از زحماتی که جهت حمایت از صاحبان اثر و پیشرفت هنر ایران می کشید من آلبوم ردیف آوازی عبداله دوامی به روایت محسن کرامتی (دیسک سوم) رو خریداری نمودم که ۵ فایل آن دارای نقص هست و دانلود نمیشه . ممنون میشم اگر پس از بررسی خبر بدید.💐 منصوری چهارگاه ، فیلی ماهور ، محیر راست پنجگاه ، خاوران ماهور ، شکسته ماهور
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
      با سلام کاربر گرامی از لطف شما بی نهایت سپاسگزاریم و از مشکل به وجود آمده پوزش می طلبیم. در حال حاضر مشکل برطرف شده و بدون کسر هزینه می توانید آلبوم یا آهنگ های ذکر شده را دانلود نمایید.
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...