موسیقی کودک
موسیقی کودک
جلال ذوالفنون

جلال ذوالفنون

بیوگرافی جلال ذوالفنون

«جلال ذوالفنون» موسیقی‌دان و نوازنده سه‌تار سال ۱۳۱۶ در آباده چشم به جهان گشود. برای ادامه تحصیل به هنرستان موسیقی ملی رفت و در آنجا با سازهای دیگر چون تار و ویلن آشنا شد. در هنرستان از رهنمودهای «موسی معروفی» در زمینه تکنیک سه‌تار برخوردار شد. او از روش‌های اساتیدی چون «ابوالحسن صبا»، «ارسلان درگاهی» و همچنین راهنمایی‌های «احمد عبادی» بهره یافت. «جلال ذوالفنون» آثار نوشتاری و صوتی فراوانی در زمینه موسیقی ایرانی از خود به جای گذاشته که از بین آنها می‌توان آلبوم‌های «گل صدبرگ» و «آتش در نیستان» با صدای «شهرام ناظری» را نام برد. وی در ۲۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۰ در اثر خونریزی داخلی پس از جراحی قلب باز، در بیمارستان البرز کرج درگذشت.

آلبوم‌های جلال ذوالفنون

۴ نظر
  • حسن صنوبری
    حسن صنوبریپاسخگزارش
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سلام جای آلبوم شاهکار «دولت عشق» خالیه آهنگساز: جلال الدین ذوالفنون آواز : مسعود نوریان و فریبا وکیلی
      ۰ / ۲۰۰۰
    • فرشید مروت
      فرشید مروتپاسخگزارش
      ۶ فروردین ۱۳۹۸
      سلام شمارو بخدا البومهای پرند و بقیه البومهای استاد را در سایت قرار بدید.خواهش میکنم
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۷ فروردین ۱۳۹۸
        سلام کاربر گرامی آیا اطلاعی از ناشر آلبوم پرند دارید؟ زیرا بیپ تونز با کلیه ناشران و صاحبان آثاری که تمایل به همکاری داشته اند، قرارداد منعقد کرده و در صورت نبود برخی آثار تمایل به همکاری نداشته اند.
        • فرشید مروت
          فرشید مروتپاسخگزارش
          ۸ فروردین ۱۳۹۸
          سلام برشما.نه متاسفانه ناشر البوم پرند رو اطلاعی ازش ندارم.ولی اگه بخوایم بین البومهای استاد درجه بندی قائل بشیم البوم پرند در درجات نخست خواهد بود.اگ البوم پرند در سایت قرار داده بشه با استقبال بالایی روبرو خواهد شد.اولین نفری که خرید میکنه خودم هستم. با سپاس از لطف شما
          • عمادالدین سلطانی
            عمادالدین سلطانیپاسخگزارش
            ۱۲ فروردین ۱۳۹۸
            سلام ناشر آلبوم پرند ((هارمونی))ست
            ۰ / ۲۰۰۰
          • Mojtaba Hv
            ۱۱ شهریور ۱۳۹۴
            اگه بخوایم منصفانه نگاه کنیم و بی غرض بگیم بیپ تونز با یه تیر سه هدف رو زده یک : کسب درآمد حلال و کاملا قانونی برای خودش دو: ایجاد درآمد مستقیم برای ناشرین آثار و حذف واسطه ها سه: ترویج فرهنگ دانلود غیرمجانی و حمایت از ناشرین و احترام به هنرمندان -------------------------- همه ی اینها جای تقدیر و تشکر داره اما در اینجا نقد هم به بیپ تونز وارده و اون این هست که آثار به صورت کامل منتشر نمیشه جای افسوس هست که یک اثر هنری بدون مشکل و کاملا قانونی در سایت آیتونز و آمازون موجود هست اما در بیپ تونز موجود نیست و متاسفانه خیلی از هنرمندان از آرشیو کاملی در بیپ تونز برخوردار نیستن و نمونه ش همین استاد ذوالفنون هست که این اثاری که شما گذاشتید .یک پنجم آثار این استاد بزرگوار هم نیست آلبومهایی مثل پیوند و پرند.که حتی در بازار هم برای خرید به آسونی پیدا نمیشن بعد شما توقع دارید مخاطبین هنوز از دانلود مجانی دست بکشن و بیان از بیپ تونز دانلود کنن؟ رسالت شما رسالت بزرگیه.به عنوان متولی فرهنگی در حوزه ی فضای مجازی.ازتون میخوام این رسالت رو به نحو احسن دنبال کنید و به ثمر برسونید با تشکر
              ۰ / ۲۰۰۰
            • ahmadreza alinaqian
              ahmadreza alinaqianپاسخگزارش
              ۴ امرداد ۱۳۹۳
              لطفا آلبوم باغ پربرگی 2 رو هم قرار بدید. به تازگی منتشر شده با همکاری حوزه ی هنری فارس این آلبوم ادامه ی باغ پربرگی 1 هست که پارسال منتشر شد.
              • beeptunes
                بیپ‌تونزپاسخگزارش
                ۴ امرداد ۱۳۹۳
                دوست گرامی با سپاس از پیشنهاد شما، اثر درخواستی در صورت امکان بر روی سایت قرار خواهد گرفت.
                ۰ / ۲۰۰۰
                شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...