موسیقی کودک
موسیقی کودک

آرش هژیر آزاد

بیوگرافی آرش هژیر آزاد

آرش ه‍ژیرآزاد (تهران-۱۳۶۳)

از سن ۱۰ سالگی فراگیری پیانو كلاسيك را آغاز کرد. شروع فراگیری آهنگسازی زیر نظر استاد علیرضا مشايخى در سن ١٥ آغاز کرد. در سن ١٨ به همراه اركستر خانه هنرمندان به عنوان آكومپانيست و سوليست به رهبرى فرزاد نوشاد سالگى در سالن خانه هنرمندان تهران به روی سن رفت.

با ورود به دانشكده موسيقى هنرهاى زيبا دانشگاه تهران در سال١٣٨٢ از محضر اساتیدی همچون خانم آذین موحد، ستاره بهشتی، ساسان فاطمی و کیاوش صاحب نسق بهره برد. در سال ١٣٨٨ با پايان نامه آهنگسازى ٤ قطعه  براى پيانو سولو با استاد راهنمایی شاهين فرهت فارق‌التحصیل شد.

اجرا به همراه ويلنيست برجسته هلندى و رهبر اركستر جوانان هلند carel den hertog در منزل سفير هلند، نوازندگی در فستیوال  موتزارت در سال ١٣٨٤ دانشگاه تهران، اجراى پيانو سولو و آكومپان در ادوار مختلف جشنواره موسيقى كلاسيك تا معاصر با مديريت هنرى عليرضا مشايخى و خانم فريماه قوام صدرى و ساخت موسيقى فيلم تلويزيونى (زندگى خصوصى امير)، مجموعه سريال كودك ( توتى و پوتى) و تئاتر (نورا) بخشی از سوابق هنری اوست. وی با گروه‌ها و آنسامبل‌های مختلفی در ژانرهای غیر کلاسیک نیز همکاری داشته است حضور در کنسرت‌های پاپ متعدد و همکاری با رام خواننده راک از دیگر جنبه‌های فعالیت‌های این هنرمند به شمار می‌رود.

    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...