موسیقی کودک
موسیقی کودک
کاوه م. راد

کاوه م. راد

بیوگرافی کاوه م. راد

کاوه م. راد به عنوان دانش آموخته هنر و مدرس هنر (هنرهاي بصري و موسيقي)، همواره واژه هنر از دغدغه هایش بوده و هست. به گفته خود او: پس از سالها مطالعه و تدريس در دانشكده ها و مراكز آموزشي هنر، هنوز تعريفي از هنر در ذهنم شكل نگرفته است! اما ميدانم كه با پاي كوبيدن هاي امروزي بشر براي بيشتر ديده شدن فرسنگها فاصله دارد و شايد يك اثر هنري تنها يك مخاطب داشته باشد و نه بيشتر! در باره ژانري كه آثارم در آن جاي بگيرد، نظر خاصي ندارم، اما تلاش كرده ام كه از پيچيدگيهاي تكنيكال و سازبندي هاي شلوغ فاصله بگيرم و همه چيز را به سوي سادگي هدايت كنم. از نظر فضا و اتمسفر آثارم را به شاخه اي از موسيقي متال نزديك تر مي بينم، تا ژانرهاي ديگر، همانطور كه بسياري از موسيقي هايي كه از نظر سازبندي و وكال، راك و متال شناخته مي شوند را از ديد اتمسفر و درونمايه پاپ ميدانم. گرچه اگر زماني به عنوان هنرمندي در سبك پاپ شناخته شوم، به آن افتخار خواهم كرد، چرا كه آن زمان كارهايم حتما به دل مردم نشسته است.

آلبوم‌های کاوه م. راد

۳ نظر
  • Roozbeh Ebadi
    Roozbeh Ebadiپاسخگزارش
    ۱۵ آبان ۱۳۹۷
    یه آلبوم پاییزی، خنک و آرام بخش، با ترانه های و متن دوست داشتنی و البته رکورد عالی و صدای فوق العاده کاوه م. راد، من دقیقن نمیدونم که سبک کار به چه نامی هست، ولی برای دوست داران بگم که موسیقی تمامن گیتار اکوستیک و کلاسیک نواخته شده به همراه چند ساز و افکت کوچک در پس زمین برخی آهنگ ها. یکی از موارد مورد علاقه من در این آلبوم افک ریورب و اکوی استفاده شده در کل ترانه س که به اون فضا داده و لذت شنیدنش رو چند برابر کرده. به نظرم بازم نیاز دارم تا از این سبک و این خواننده موسیقی بشنوم.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Zahra Ebrahimzadeh
      Zahra Ebrahimzadehپاسخگزارش
      ۱۲ مهر ۱۳۹۷
      سلام صداي كاوه عاليه و موزيك هم منم كافه پاكن بهم معرفي كرد
        ۰ / ۲۰۰۰
      • میثم پیکانی
        میثم پیکانیپاسخگزارش
        ۱۷ شهریور ۱۳۹۷
        من این آلبوم رو تو کافه پاکن گوش کردم اولین مرتبه...بسیار لذت بخشه آرامش دهندست. Keep playing Mr.Kaveh as powerful as this masterpiece
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...