موسیقی کودک
موسیقی کودک
محسن نامجو

محسن نامجو

بیوگرافی محسن نامجو

«محسن نامجو» خواننده، موسیقیدان و ترانه سرا سال 1354 در تربت جام به دنیا آمد. آموزش موسیقی را با نت خوانی و آواز آغاز کرد. ردیف موسیقی ایرانی را نزد «نصرالله ناصح پور» آموخت. برای تحصیل موسیقی به دانشکده هنرهای زیبا رفت اما به دلیل عدم رضایت از روشهای غیر خلاق تدریس دانشگاه را رها کرد. سبک او تلفیق سبک های راک، سنتی، بلوز و جاز است. در شعرهایش هم اشعار شاعران بزرگ را با عبارات کوچه بازاری تلفیق می کند. آلبوم های «ترنج»، «جبر جغرافیایی»، «آخ» و «بوسه های بیهوده» حاصل کار اوست. همچنین بیش از هفتاد قطعه ساخته که بسیاری از آنها به صورت زیرزمینی منتشر شده است. قطعه «بگوبگو» در «جشنواره موسیقی وب گاه تهران اونیو» در سال 2004 موفق به کسب مقام دوم شد. او هم اکنون در آمریکا زندگی می کند.

آلبوم‌های محسن نامجو

۶ نظر
  • khashi issues
    khashi issuesپاسخگزارش
    ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
    Format in tracka mp3 hast ya wav
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
      سلام و روزبخیر تمامی کارهای موجود در سایت mp3 320 میباشند
      ۰ / ۲۰۰۰
    • مالک عالیپور
      مالک عالیپورپاسخگزارش
      ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
      سلام خسته نباشین
        ۰ / ۲۰۰۰
      • pegahkim
        ۲۸ فروردین ۱۳۹۹
        سلام. وقتتون بخیر. من دو تا از ترک های این آلبوم رو خریدم. ولی نمیتونم دانلود کنم. روی گزینه ی دانلود کلیک میکنم ولی دانلود انجام نمیشه. میشه راهنمایی کنید مشکل کجاست لطفا؟
          ۰ / ۲۰۰۰
        • سارا غفوری
          سارا غفوریپاسخگزارش
          ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
          البوم جدیدش را نمیذارید؟
          • beeptunes
            بیپ‌تونزپاسخگزارش
            ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
            سلام خیر، فقط آلبومهایی که دارای مجوز ارشاد هستند در سایت قرار میگیرد.
            ۰ / ۲۰۰۰
          • محسن شاملو
            محسن شاملوپاسخگزارش
            ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
            عالیجناب نامجو، بی اغراق شما باعث فخر ما در کائنات هستید.
              ۰ / ۲۰۰۰
            • امیرحسین یزدانیان
              امیرحسین یزدانیانپاسخگزارش
              ۹ امرداد ۱۳۹۴
              استادی چون تو نامجوی عزیز و این همه همشهری و همسایه ی بی وفا و بی معرفت.. کلآ از مردم این کشور که اینگونه راجع به هر هنرمند عزیزی به اشتباه و از روی نادانی و بدون اطلاعات درست قضاوت میکنند قطع امید کرده ام و اطمینان دارم امکان بازگشت آن فرهنگ اصیل و ناب ایرانی غیر ممکنه.. امروزدیگه دروغ و نامردی و تهمت بیجا زدن به صورت کاملا اکتسابی در وجود تمام نسل جدید مسلمانمون هست! تا اونجا که یکی از دوستان اینجا در صفحه ی مخصوص دانلود آلبوم ترنج نوشتن بخاطر توهین به امام زمان تمام آهنگهای استاد بزرگ رو پاک کردن! و دیگری فرمودن این ((یارو)) همونیه که به شاه رضا توهین کردن! که هر دو مورد تهمتی بیجا بوده و میتونم قول بدم حتی حاضر نبودن تا انتهای آهنگ رو گوش بدن.. اما نامجوی عزیز شما حتما دیگه عادت کردین به این قبیل بی مهری ها..و ارادت بنده رو بخاطر تمام لحظات خوبی که با موسیقی شما داشتم بپذیرین. اینها همانند که در قرآن هم به ایشان اشاره شده و نامجوی عزیز هم درذکری همراه با موسیقی گفته بودن که: قران در سوره تکاثر می فرماید "الهکم التکاثر حتی زرتکم مقابر..." مرا تو بي سببي نيستي به راستي صلت كدام قصيده اي اي غزل؟ ستاره باران ِ‌كدام سلامي به آفتاب از دريچه ي تاريك؟ كلام از نگاه تو شكل مي بندد خوشا نظر بازيا كه تو آغاز مي كني! *معنی آیه حکایت دارد از افراد قوم قریش که قبرهای مردگان خویش را مایه برتری ومباهات خود در مقابل رسول اکرم(ص)می دانستند
                ۰ / ۲۰۰۰
                شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...