موسیقی کودک
موسیقی کودک
سهیل کاکاوند

سهیل کاکاوند

بیوگرافی سهیل کاکاوند

سهیل کاکاوند متولد 1371 است. از کودکی با نوازندگی تنبور آشنا شد و نوازندگیِ تار را با ورود به هنرستان موسیقی در سال 1383 نزد محسن نفر و بهرام ساعد آغاز کرد. او ضمن بهره‏ مندی از راهنمایی‏های علی‏ اصغر عربشاهی در دوره هنرستان و دانشجویی، مقاطع کاردانی و کارشناسی را نزد عیسی غفاری، در هنرستان عالیِ موسیقی سپری کرد و سپس در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شاگرد داریوش طلایی و سال 1396 در مقطع کارشناسی ارشد نوازندگی تار، فارغ‏ التحصیل شد. سپس پروژه نخبگی خود را در دانشگاه تهران، زیر نظر رضا پرویززاده با موضوع تجزیه و تحلیل آثار درویش ‏خان به اتمام رساند. 
او همچنین دروس تئوریک و نظریِ موسیقی را نزد نیما گوران، مسعود ابراهیمی، امیر شریفی، دکتر هومان اسعدی و دکتر ساسان فاطمی فراگرفته است. 
وی از سال 1389 در مراکز هنری مختلف  مشغول تدریس تار، سلفژ، تئوری موسیقی و تجزیه و تحلیل ردیف و موسیقی دستگاهی و از سال 1398 در هنرستان موسیقی پسران تهران، مشغول تدریس درس سلفژ است.

 

کارنامه هنری

سرپرستی گروه موسیقی راوی و اجرا در اولین و دومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی (تالار رودکی).

عضویت در گروه کوارتت تار به سرپرستی علی ‏اصغر عربشاهی و اجراهای متعدد با این گروه در تهران (تالار رودکی و وحدت) و شیراز (تالار هنر شهر آفتاب)

سرپرستی و نوازندگی در گروه تریو مضرابی و اجرا در پنجمین دوره برخط ماه و نوا در سال 1400

عضو ارکستر سازهای ملیِ ایران و اجرای برنامه با این ارکستر در سال 1394 به رهبری اسماعیل تهرانی و خوانندگیِ وحید تاج و حسین علیشاپور و تکنوازیِ حمید متبسم 


افتخارات

نوازنده برگزیده تار در نخستین جشنواره کشوری معلمان هنرمند سال 1400

کسب مقام دوم گروه‏ نوازی به همراه گروه ژوله به سرپرستیِ نیما گوران اوریمی در سال 1391 در جشنواره‏ ی شمسه

تک آهنگ های سهیل کاکاوند

پرسه

پرسه

۰۲:۴۵
دانلود رایگاندانلود رایگان
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...