موسیقی کودک
موسیقی کودک
آرین رضایی

آرین رضایی

بیوگرافی آرین رضایی

آرین رضایی نوازنده درام، مدرس موسیقی متولد ١٨ اسفند ۶٧، نوازنده ساز دف و درام است. او از ۶ سالگی با ساز سنتور وارد دنیای موسیقی شد و از ١٠ سالگی نزد اساتیدی چون ونداد مساح زاده، مسعود حبیبی و «بیژن کامکار» اصول دف نوازی را فرا گرفت.
وی از سال ٨۶ ساز درامز را همراه نیما نواپور، هومن غفاری و آرش پژند مقدم آموخت و از سال ٨۴ در دف نوازی به تدریس پرداخت. از همکاری‌های وی می‌توان به دف نوازی با ارکستر کوبان، ارکستر صدا و سیما، ارکستر تخت جمشید به رهبری «مسعود حبیبی» و خوانندگی بیژن کامکار و آهنگسازی پدرام درخشانی، گروه دف و نی بیژن کامکار، ارکستر مان جین به رهبری ارسلان کامکار، تور کنسرت‌های چرا رفتی «همایون شجریان» و «تهمورس پورناظری» ، تور کنسرت‌های نسیم وصل و با ستاره‌های همایون شجریان اشاره کرد.
وی همچنین در ساز درامز با گروه راک White Shadow همکاری داشته است. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به نوازندگی درامز و دف در گروه آرایش خورشید به تنظیم کوروش یغمایی سال ٨٧ نیز اشاره کرد.
آرین رضایی در زمینه‌ی داوری در سال ٩۴، داور تخصصی دف در بیست و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان زنجان و همچنین داور تخصصی دف در جشنواره موسیقی شهرستان ابهر و در سال ٩۶ داور بخش کوبه‌ای در نخستین فراخوان استعدادیابی آکادمی موسیقی پورناظری حضور داشته است.
اطلاعات بیشتر: نوازنده دف در آلبوم هیچ در هیچ استاد هوشنگ کامکار نوازنده سازهای کوبه‌ای در موسیقی فیلم “خون شد“ مسعود کیمیایی و آهنگسازی ستار اورکی نوازنده دف در آلبوم “سِحر سَحر” به خوانندگی وحید تاج اجرا در فستیوال ناگور هند به همراه محمد معتمدی و سینا جهان‌آبادی نوازنده دف در ارکستر تخت جمشید به آهنگسازی پدرام درخشانی (مهر 91) نوازنده درامز در گروه پراگ سیو راک ناتوریوم و ضبط آلبوم در دست اجرا نوازنده سازهای کوبه‌ای در آلبوم راه پارسی به تنظیم حمید خوانساری که در ایسلند منتشر شد مدرس در آکادمی پورناظری‌ها مدرس در آکادمی کامکارها مدرس در آکادمی ناصر چشم آذر

تک آهنگ های آرین رضایی

عقل سرخ

عقل سرخ

۰۶:۰۶
دانلود رایگاندانلود رایگان
آرزم

آرزم

۰۴:۴۴
دانلود رایگاندانلود رایگان
پیر نرگس چم

پیر نرگس چم

۰۳:۵۳
دانلود رایگاندانلود رایگان
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...