موسیقی کودک
موسیقی کودک
درن براتی مسیحی

درن براتی مسیحی

بیوگرافی درن براتی مسیحی

درن براتی مسیحی، نواختن پیانو را از 11 سالگی نزد استاد تیگران مسروپیان شروع کرد. بعد از گذراندن دوره ابتدایی، وارد هنرستان ملی موسیقی پسران تهران شد و هم اکنون سال آخر هنرستان موسیقی است. براتی در مسابقات متعددی همچون «برترین پیانیست» مقام اول را در نوازندگی ساز پیانو کسب نموده است. وی در جهت بالا بردن سطح دانش علمی و عملی خود، در کشور ارمنستان مستر کلاس­های متعددی از جمله نزد استاد مارینه مارگاریان شرکت کرده است. براتی چندین اثر برای ساز پیانو خلق نموده و هم اکنون در حال آماده سازی یک آلبوم موسیقی برای ساز پیانو است که در سال 1402 منتشر خواهد شد.
وی از محضر اساتیدی همچون علیرضا راد، سیدمحمد تنکابنی، نیما گوران، امیرحسین رمضانی، استاد آرپینه ایسرائیلیان، استاد مارینه مارگاریان بهره برده است.
اثر پیش رو با نام «مارس دیوانه» (Crazy March)، همزمان با ماه مارس میلادی و مصادف با زادروز آهنگساز منتشر شده زیرا آهنگساز معتقد است که احساساتش همزمان با تغییر در طبیعت، متحول شده است. چنین تحول طبیعی­ای که نیمی از آن روح آهنگساز و نیمی دیگر تغییر فصل را در برمیگیرد، مبنای ساخت این اثر شده است. به عبارت بهتر، «مارس دیوانه» قصد دارد توصیف کننده تحولاتی باشد که دنیای مادی و معنوی ما را تحت تاثیر قرار می­دهد.

آلبوم‌های درن براتی مسیحی

    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...