موسیقی کودک
موسیقی کودک
مسلم رسولی

مسلم رسولی

بیوگرافی مسلم رسولی

مسلم رسولی، موزیسین متولد تیر 1371 است. وی که در رشته گرافیک و نقاشی تحصیل کرده، در زمینه ساخت موسیقی فیلم، انیمیشن، بازی، تیزر تبلیغاتی و آنونس فعالیت دارد. مسلم رسولی همچنین با انتشارات نصیرا و گردو در زمینه طراحی جلد کتاب همکاری داشته و در حوزه طراحی پوستر تئاتر نیز فعالیت کرده است.
علاقه شخصی او در زمینه موسیقی، ساختن میکس های گوناگون از موزیک های مورد علاقه اش است که این کار را با هدف ایجاد آشنایی و تعامل بین اقوام، عقاید و فرهنگ های مختلف انجام می دهد. مسلم رسولی به دنبال آن است تا اقشار مختلف را با موسیقی مورد پسند سایر گروه های سنی و قومی آشنا بسازد؛ برای مثال قصد دارد گوش جوانان را با موسیقی فولک و ذائقه موسیقایی نسل قبل تر را با موزیک الکترونیک و راک آشنا کند.

آلبوم‌های مسلم رسولی

تک آهنگ های مسلم رسولی

گلچهره مپرس (ریمیکس)

گلچهره مپرس (ریمیکس)

۰۳:۱۴
دانلود رایگاندانلود رایگان
۴ نظر
  • mehdimagd97
    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    بینظیره کاراشون امیدوارم همینطوری ادامه بدن،ضمنا از طریق رسانه های دیگه مثل ساندکلاود پیگیر کاراشون هستم که خیلی بیشتر از این یک آلبوم و ترکه،دوستان عزیز بیپ تیونز اگر مقدوره ارشیو رو کامل تر کنن مسلما هم دانلود میکنیم هم حمایت مالی...مرسی از رسانه ی عالیتون و مرسی آقای رسولی
      ۰ / ۲۰۰۰
    • M M
      ۶ آذر ۱۳۹۶
      با سلام و خسته نباشید پیشنهاد میکنم در بخش "Contributing Artists" تک آهنگ "گلچهره مپرس" نام استاد محمدرضا شجریان و آقای مسلم رسولی (هر دو نفر) ذکر شود.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • maryam shayan
        maryam shayanپاسخگزارش
        ۷ امرداد ۱۳۹۶
        مغز با استعدادت طلا و Big Like
          ۰ / ۲۰۰۰
        • Alirez A
          ۲ مهر ۱۳۹۴
          Like!
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...