موسیقی کودک
موسیقی کودک
میدیا فرج نژاد

میدیا فرج نژاد

بیوگرافی میدیا فرج نژاد

به سال ۱۳۶۲ در خانواده ای هنر دوست دیده به جهان گشود. از کودکی در کنار مادر که از شاگردان استاد حسن کامکار بوده است و پدر بزرگ که به ساخت ساز همت گماشته بود، مشق هنر کرد. در در سنین نو جوانی به شکل خودجوش به مدت ۴ سال با علاقه و ذوق در خلوت تار به دست گرفت و از سال ۷۹ تا ۸۱ که موفق به ورود به دانشگاه سوره شد، از کلاس کیوان یحیی زاده استفاده نمود و پس از آن تحصیلات را در رشته موسیقی به پایان برد.
او از محضر اساتیدی چون عطا الله جنگوک، حمید سکوتی، افشارنیا و ... بهره برد.
برای تکمیل دانش و فنون نوازندگی، ردیف موسیقی ایرانی، گروه نوازی و تلفیق شعر و موسیقی از محضر استاد محسن نفر استفاده نمود و از سال ۱۳۶۸ ، آغاز به ساخت و تولید اولین مجموعه موسیقایی خود نمودو کنسرت های متعددی را برگزار نمود.
وی تا به امروز چندین اثر منتشر شده و در دست انتشار را آهنگسازی و تنظیم کرده است که از آن میان به آلبوم های
"شرح پریشانی" به خواننده گی حجت اشرف زاده
" راه بی نهایت " با صدای حسام الدین سراج به عنوان پرفروشترین آلبوم موسیقی ایرانی سال 1390
"طغیان" با صدای حسین علیشاپور
"خواب خورشید" به خواننده گی علی بختیار
"باد آباد " با صدای اشکان کمانگری و شعر و خوانش استاد محمد علی بهمنی
"جرس" با آواز سینا سرلک به عنوان نامزد بهترین آلبوم و بهترین قطعه موسیقی سال
"نام من عشق است" با صدای محمد معتمدی و همکاری بهزاد عبدی، کوارتت زهی کلگیوم و رهبری ارکستر ولادیمیر سیرنکو (رهبر ارکستر سمفونیک اوکراین) آلبوم های عصیان و تار و تاریخ را نیز در دست انتشار دارد.
از دیگر پروژه های تاثیرگذار این هنرمند می توان به برگزاری و تولید پروژه استعداد یابی "آواز معاصر" با هدف تولید آثار برای استعدادهای آواز ایرانی، اشاره کرد که اخیرا برگزار گردید. در این فراخوان بیش از ۷۵۰ آوازخوان از نقاط مختلف ایران و جهان شرکت کرده اند.
وی در سال ۱۴۰۰ پروژه تار و تاریخ را آغاز کرد که در این پروژه تصانیف و قطعات بر اساس معماری بناها و تاریخ و زبان مناطق و شهرهای مختلف به صورت تابلوموزیکال های منحصر به فرد ساخته و اجرا و به شکل تصویری منتشر می شوند که از این مجموعه بیست و هفت ویدیو منتشر شده و هنوز در جریان است.

آلبوم‌های میدیا فرج نژاد

    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...