موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ منشور
⭐  لوح تقدیر جایزه باربد ۱۳۹۵

دانلود آلبوم منشور

اثری از: 

کاوه یغمایی

متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

پس از سال‌ها دومین آلبوم رسمی «کاوه یغمایی» با نام «منشور» در ایران پخش شد. ضبط قطعات این آلبوم در کانادا با همکاری اعضای گروه مشهور «نیکل بک» انجام شده. ترانه سرایان آن «روزبه بمانی»، «حسین غیاثی»، «میثم یوسفی» و «نیلوفر فرزندشاد» هستند.
در بخش خوانندگی «دیوید استیل»، «ساتگین یغمایی» و «نیلوفر فرزندشاد» به عنوان صدای همراه با «کاوه یغمایی» همکاری کرده اند. «دنیل ادیر» درامز نواخته، «دیوید اسپایدل» گیتار باس و «برایان پولسن» گیتار الکتریک را به نوا درآورده اند. «کاوه یغمایی» خود به جز خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک و کیبورد هم نواخته.

ناشر :مجید عبدیکد کتابخانه ملی:  ۱۷۰۹۴و
۲۲ نظر
  • Ehsan Kiani
    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    متاسفانه ترانه‌های ضعیف همونطور که دوستان گفتند روی حاصل نهایی کار تاثیر گذاشته. احتمالا غیر از ضعف ترانه‌سراها مسئله‌ی مجوزگیری از "ارشاد" هم مطرح بوده. آهنگسازی و نوازندگی‌ها نسبت به دو آلبوم قبلی کاوه (مترسک و آلبومی که توی کانادا به‌طور غیررسمی دراومد) بسیار پخته‌تر و حساب‌شده‌تره و به‌نظر من آهنگ "زخمی" بهترین کار رسمی کاوه یغمایی توی تمام این سال‌های نوازندگیش هست؛ تنها آهنگی که شاید به این کیفیت نزدیک باشه ترک اینسترومنتال "پرتگاه" هست توی آلبوم مترسک. به هر حال جای خوشحالی داره انتشار یک چنین آلبوم‌هایی وگرنه موسیقی ایران انگار خیلی مایله تا ابد با آهنگ‌های (اکثرا تکراری، بی‌کیفیت، و در یک کلام خالتور) پاپ دهه‌ی پنجاه و شصتی به حیات گیاهی خودش ادامه بده.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • آرمان نیک آیین
      آرمان نیک آیینپاسخگزارش
      ۲۶ امرداد ۱۳۹۵
      بیپ تیونز گرامی، اولین بار که آلبوم را از سایت شما خریدم، تعجب کردم که چرا فرکانس نمونه برداری فایل ها 48kHz هست و چون سی دی آلبوم را نداشتم، نمیدونستم که این آلبوم واقعا بصورت 48kHz منتشر شده یا شما آن را دستکاری کرده اید. امروز سی دی آلبوم بدستم رسید و دیدم که نسخه اصلی فایل ها 44kHz هست و مطمئن شدم که شما فرکانس نمونه برداری را تغییر داده اید. و متاسفانه به همین دلیل کیفیت آهنگها افت کرده است. لطفا و خواهشا فرکانس نمونه برداری فایل ها را برای هیچ آلبومی دستکاری نکنید و اگر تنظیمات نرم افزار ها را بلد نیستید، از نرم افزار های ساده تر مثل itunes یا jetaudio استفاده کنید. و این آلبوم را با تبدیل جدید آپلود بفرمایید. تعجب میکنم که شما میگویید زیر ساخت لازم برای فرمت flac وجود ندارد. مگر میخواهید صد ها فیلم blu ray 4k آپلود کنید که زیر ساخت لازم داشته باشد ؟! حجم فایل flac حدودا سه برابر MP3 320 است و هرآلبوم حدود 300 تا 500 مگابایت فضا اشغال میکند، واقعا این 300 مگابایت برای هر آلبوم زیر ساخت میخواهد؟!
        ۰ / ۲۰۰۰
      • Hamid Hami
        ۲۵ امرداد ۱۳۹۵
        متاسفانه شما هنوز اصول اولیه ریپ زدن سی دی رو هم بلد نیستید قبلن بتون ایمیل زدم که Sampling rate رو نذارید رو 48000Hz ولی اصلا شما نمی فهمید تمام دنیا 44100Hz میزنه باز دارید تمام آلبوم ها رو 48000Hz میزنید آقا بزار رو 44100Hz
          ۰ / ۲۰۰۰
        • Amin Mousavi
          Amin Mousaviپاسخگزارش
          ۲۰ امرداد ۱۳۹۵
          سلام، من متوجه نمیشم چرا گذاشتن کیفیت اورجینال آلبوم ها در فرمت FLAC اینقدر برای سایت شما سخت و دشوار هست. من به شخصه بیشتر از ۱۰ مورد کامنت از دوستان زیر آلبوم های مختلف در این مورد دیدم،‌ اما جالب هست که اهمیتی از طرف وب سایت به این موضوع داده نمیشود. واقعا کار سختی نیست،‌خصوصا که شما سرمایه کار کاملا براتون فراهم شده و جای عذر و بهانه ای باقی نمیماند.
          • beeptunes
            بیپ‌تونزپاسخگزارش
            ۲۴ امرداد ۱۳۹۵
            دوست عزیز تا جایی که دیده شود همیشه به کامنت ها پاسخ داده می شود. در خصوص ارائه فرمت FLAC نیز بارها گفته شده که متاسفانه به خاطر نبود زیر ساخت امکان ارائه این فرمت وجود ندارد. در صورتی که موردی برای شما ارجعیت دارد، لطفا به پشتیبانی ایمیل بزنید. با تشکر
            ۰ / ۲۰۰۰
          • Ahmad pazandi
            Ahmad pazandiپاسخگزارش
            ۱۸ امرداد ۱۳۹۵
            میشه درباره بیلت کنسرت توضیح بدید که چطوری هست ؟ داده میشه یا نمیشه ؟ و.....
              ۰ / ۲۰۰۰
            • Hosein Vahidi
              Hosein Vahidiپاسخگزارش
              ۱۸ امرداد ۱۳۹۵
              همیشه دوستت داریم راهتونو ادامه بدین
                ۰ / ۲۰۰۰
              • hr h
                ۱۷ امرداد ۱۳۹۵
                تو این برهوت موسیقی ایرانی، این آلبوم حسابی چسبید. البته نمیشه از بعد شعر روی آلبومی که مجوز ارشاد می گیره زیاد حساب کرد ولی انصافا از نظر آهنگ سازی و تنظیم چیزی کم نداره. آلبوم از هر نظر حسابی کار شده و پختس و توش هیچ خبری از ملودی آب دوغ خیاری و تنظیم با صدای در و تخته ای نیست. کلا همه چیز مخصوصا سولوهای گیتار عالی و گوش نوازن. بعضی از آهنگا انقدر خوبن که اگه صدای خواننده رو حذف کنید به راحتی ممکنه با یه کار طراز اول خارجی اشتباهشون بگیرید! بخرید، گوش کنید و حالشو ببرید چرا که خریدش بر هر دوست دار راکی واجبه از کاوه ی عزیز هم انتظار دارم در آلبوم های بعدی از اشعار قابل تحمل تری استفاده کنه چرا که واقعا سطح آلبوم رو پایین آوردن!
                  ۰ / ۲۰۰۰
                • mostafa ab
                  ۱۶ امرداد ۱۳۹۵
                  خیلی منتظر آلبوم کاوه جان بودم و منتظر یه شاهکار دیگه ولی متاسفانه کاملا نا امید شدم.... واقعا این آلبومی نبود که چندین سال ساختش طول کشیده باشه. اولین نکته رو خدمت دوستانی که منتطر یه آلبوم راک یا متالن بگم این آلبوم به هیچ وجه تو این ژانرها قرار نمیگیره نهایتا با یه کار پاپِ متفاوت روبرو هستید.اشعار این کار و ملودی که برای ووکال تعریف شده همه چیز رو خراب کرده و دایما این حس به شنونده میده که انگار عجولانه و زورکی اشعار رو روی آهنگ خوروندن. هیچ خبری از اشعار اعتراضی که باید تو پکیج راک باشه نیست. در آلبوم قبلی با اینکه کاوه اشعار عاشقانه رو هم استفاده کرده بود ولی اولا متن ترانه ها بسیار زیبا بودن و ثانیا به شکل استادانه ای در آهنگ استفاده شده بود. در آلبوم منشور ما شاهد اشعاری هستیم که از یه مکالمه محاوره ای هم بی ارزش تره شما کافیه قطعه "48 ساعت" رو گوش کنید تا متوجه عرایض بنده بشید. متأسفانه این موارد تمام کار رو تحت تاثیر قرار داده و اجازه نمیده نکات مثبتی مثل نوازندگی ساز توسط کاوه ؛ خودش رو نشون بده.در مقابل ترک "ضخمی" یه کار خوب و تنها قطعه مورد علاقه بنده در این آلبوم هست. به نظر بنده این آلبوم اگر به شکل اینسترومنتال عرضه میشد خیلی حرفه ای تر می بود. ولی متاسفانه این اثر درگیر "تجاری شدن" و "مجوز بگیری" شده. نکته دیگه کیفیت فایلهاست که واقعا پایین بود نمیدونم اینجا با کیفیت پایین ریپ شده یا مشکل از مسترینگ قطعست.از سایت بیپ تیونز بعنوان یه رسانه که آثار رو بصورت اریجینال منتشر میکنه انتظار میره از کیفیت بیشتر و فرمت های حرفه ای تری از نوع lossless مثل flac استفاده کنه. در آخر این نکته که چقدر انتشار یه آلبوم تو این شرایط سخته رو از یاد نبریم و اینکه باید به همه کسانی که برای ساخت این آلبوم زحمت کشیدن خسته نباشید گفت و امیدوارم نقدم کسی رو ناراحت نکرده باشه و سازنده واقع شه.
                    ۰ / ۲۰۰۰
                  • hooman
                    ۱۶ امرداد ۱۳۹۵
                    سلام چرا در رابطه با بلیت میهمان هیچ توضیحی داده نشده است؟ فقط برای تبلیغ ؟
                      ۰ / ۲۰۰۰
                    • adak maleki
                      ۱۳ امرداد ۱۳۹۵
                      من با کیفیت 320 دانلود کردم به نظرم ریپ آلبوم خیلی باکیفیت انجام نشده بود . به همین منظور رفتم و از جای دیگم دانلود کردم دیدم نظرم درسته و کیفیت ریپ بهترین کیفیت ممکن نیست. متاسفانه سایت بیپ تونز در ریپ کردن آلبومها و به بهترین شکل ممکن ریپ کردن دقت نمیکنه و این مشکلو در چند آلبوم دیگم داشتم که نسخه 320 سایتهای دیگر با کیفیت تر از نسخه 320 این سایت بود.
                      • beeptunes
                        بیپ‌تونزپاسخگزارش
                        ۱۳ امرداد ۱۳۹۵
                        دوست عزیز در حال حاضر کلیه ریپ ها توسط یکی از بهترین نرم افزار ها انجام می شود. در صورتی که نرم افزاری مناسبی میشناسید، آنرا معرفی کنید.
                        ۰ / ۲۰۰۰
                        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...