موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ 186 تصنیف قدیمی ۱

دانلود آلبوم 186 تصنیف قدیمی ۱

اثری از: 

محسن کرامتی

نوازنده: پریسا کاشفی

آلبوم «186 تصنیف قدیمی ۱» اثری از محسن کرامتی است.

این آلبوم در سبک کلاسیک ایرانی و شامل ۴۰ عدد قطعه موسیقی می باشد.

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۹۳۷۹و
۱ نظر
  • مسعود پورفر
    مسعود پورفرپاسخگزارش
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    درود چرا قیمت این آلبوم، تخفیف مخصوص بیپ تونز را نخورده؟ لطفا کاهش قیمتش دهید، نسبت به قیمت اصلی، چرا که نه کاوری در کار است و نه سی دی ! و فقط مجازی و دانلودی است... تازه پی بردم که دفترچه متن تصانیف را هم در اینجا نگذاشته اید، که این واقعا بی انصافی است! http://www.naghmebaran.com/pro... منتظرم قیمت این آلبوم و و همچنین آلبوم های دیگر تصنیف های آقای کرامتی را کاهش دهید و تکمیل کنید با کاور و دفترچه تصانیف، تا خریداری اش کنم این اثر گرانبها را . با تشکر از بیپ تونز.
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      جناب آقای پورفر از پیشنهاد شما سپاسگزاریم. قیمت آثار نشر ماهور را نمی توانیم تغییر دهیم زیرا بنا بر درخواست این نشر امکان گذاشتن قیمت کمتر وجود ندارد. همچنین تصاویر پشت جلد آلبوم ها را نمی توانیم در سایت قرار دهیم. در صورتی که تصاویر کاور برای کاربران اهمیت داشته باشد، در صورت خرید کردن آلبوم پیغام داده تا تصاویر کل جلد برای آنها ارسال می گردد.
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
        کاربر گرامی متاسفانه تلاش بسیاری در خصوص کاهش قیمت های آثار موجود انجام داده ایم و این نشر حاضر به کاهش قیمت ها نمی باشد. تمامی موارد به آنها اعلام شده و می گویند این کاهش قیمت بر روی فروش فیزیکی آنها تاثیر منفی می گذارد!
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...