موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم اوجی در آواز مکتب اصفهان (سه لوح) اثری است از سید رضا طباطبایی، از اساتید برجسته مکتب آوازی اصفهان و از شاگردان استاد تاج اصفهانی. مجموعه حاضر شامل سه لوح فشرده و سی و یک قطعه است. در سی‌دی اول ده قطعه در دستگاه‌های چهارگاه و همایون و ماهور با اشعاری از سعدی، جامی، شمس مغربی، افسر بختیاری و قاسم رسا اجرا شده‌اند. سی‌دی دوم شامل نه قطعه با اشعاری از سعدی، حافظ، مولانا، باباطاهر، بیژن ترقی و قاسم رسا است. و در سی‌دی سوم دوازده قطعه در دستگاه‌های چهارگاه و ماهور و آوازهای افشاری و بیات ترک را با اشعاری از فردوسی، حافظ، مولانا، فرصت شیرازی، حکیم صهبا و فصیح‌الدین شیرازی می‌شنویم. از نوازندگان این آلبوم می‌توان به سعید روحانی، محمدمهدی اشرفی اصفهانی، سعید مزدک، حسن منصوری و خسرو چناریان اشاره کرد. 

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :شرکت فرهنگی هنری چهارباغ بانگکد کتابخانه ملی:  ۱۶۹۶۸و
۲ نظر
  • امیر شاهین
    امیر شاهینپاسخگزارش
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
    بسیار زیبا و روح نواز حقیقتا مکتب آوازی اصفهان بسیار دل انگیز و زیباست ممنون از بیپ تونز برای در اختیار قرار دادن این آلبوم بسیار ارزشمند که در هیچ فروشگاهی پیدا نمی شود.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • mohammad javad sahafi
      mohammad javad sahafiپاسخگزارش
      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سلام متاسفانه ترتیب ترک ها درست نیست. به عبارتی آنچه که گوش میکنید با آنچه برای دانلود در اختیار شما قرار میدهد متفاوت است. برای وب سایت معتبری چون بیب تونز این یک نمره منفی بحساب آمده و باعث سلب اعتماد مخاطبین میشود.
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سلام حتما بررسی می شود ممنون
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...