موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ عشقیمیزین خاطیرینه

دانلود آلبوم عشقیمیزین خاطیرینه

اثری از: 

مجتبی خبازی

خواننده: مجتبی خبازی

حتی آنها که آذری زبان نیستند و از این زبان جز «چُخ» و «یُخ» و «بیوک» و چند کلمه دیگر سر در نمی آورند، از موسیقی آذری استقبال می کنند: چه زمانی که اندوهگین هستند و اشعار و الحان محزون تُرکی به حال و هوایشان می خورد، چه زمانی که شاد هستند و در جشن و مهمانی و عروسی با آهنگ تُرکی به طرب در می آیند. آلبوم «عشقیمیزین خاطیرینه» از مجتبی خبازی بیشتر برای موقعیت هایی از نوع دوم مناسب است.
این آلبوم در 11 آهنگ به زبان آذری منتشر شده و سبک موسیقی آن نیز پاپ آذری شاد است. اغلب آهنگ ها به سبک آذری ایرانی ساخته شده اند و تنها آهنگ «گولوم» را می توان به سبک ترکی استانبولی دانست. تنها آهنگ غمگین آلبوم نیز آهنگ «عاشیقم» است که به وصف چشمان معشوق می پردازد.
اشعار این آلبوم را مجتبی خبازی، رامیک سابیکوف، علی اکرام، سامیر پیریو، جبار موسی اوف، دلدار موغامات اوغلو، جعفر جعفراوف، آقاداداش آقایف، آراز محمد و محمدباقر باقرزاده سروده اند.
مهدی صفرپور، رضا نباهات، باقر دادخواه، نریمان محسنی، بهزاد مطلبی، علی ییلماز، محمت آکتای و گروه استرینگ گوندم با سازهای قارمون، ناقارا، کلارینت، پیانو، سینتی سایزر، گیتار کلاسیک و باس، عود، بوزوکی، سازهای کوبه ای و ویولن، نوازندگی آلبوم «عشقیمیزین خاطیرینه» را انجام داده اند.
مضامین اشعار این آلبوم همه عاشقانه هستند، اما نه از جنس فراق و هجران و دلتنگی و دوری و شِکوه، بلکه بیشتر در انتظار شیرین برای وصل یار و وصف میزان عشق و علاقه عاشق به معشوق و رویاهای شیرین شاعرانه.
معنی نام های آهنگ های آلبوم به فارسی به ترتیب چنین است: «از من جدا نشو»، «عمرم تو بیا»، «به خاطر عشقمون»، «دریای من خوابیده»، «گُلم»، «عاشقم»، «چشمام دنبال توست»، «نغمه های ستاره»، «تو شُدی»، «کی برد و کی باخت» و «آرتین».

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :مجتبی خبازیکد کتابخانه ملی:  ۱۵۹۶۴و
۴ نظر
  • Hussein Jabbari
    Hussein Jabbariپاسخگزارش
    ۱۴ امرداد ۱۳۹۴
    خب تو که ترکی بلد نیستی چرا اجازه میدی به خودت نظر بدی؟خیلی هم خوب خونده
      ۰ / ۲۰۰۰
    • محمدرضا اخوان صراف
      محمدرضا اخوان صرافپاسخگزارش
      ۱۴ امرداد ۱۳۹۴
      بسیار بد خونده .. حالم بهم خورد
        ۰ / ۲۰۰۰
      • قیامت دوزخ
        قیامت دوزخپاسخگزارش
        ۱۲ امرداد ۱۳۹۴
        اوق بره به درک
          ۰ / ۲۰۰۰
        • v.norouziyan87
          v.norouziyan87پاسخگزارش
          ۱۰ امرداد ۱۳۹۴
          این آهنگش خیلی قشنگه 02 سوگیمیزین خاطرینه 02 به خاطر عشقمون!
            ۰ / ۲۰۰۰
            شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...