موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ جایی دیگر

دانلود آلبوم جایی دیگر

خواننده: مصطفی محمودی
میکس و مسترینگ: پیمان توسلی
قیمت CD آلبوم در فروشگاه‌ها:۲۵,۰۰۰ ت قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۵۳,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

آلبوم جایی دیگر اثری است با نوازندگی تنبور مسعود ارزانلو و آواز مصطفی محمودی. مسعود ارزانلو پیش از این آلبوم‌های تمام راه با تو بودم و خوابم نمی‌برد را منتشر کرده بود. مجموعه حاضر شامل شش قطعه بی‌کلام و دو قطعه باکلام است. نوازندگی بندیر و کاخن را محمد فرخی بر عهده داشته است. برای دانلود آلبوم می‌توانید از بیپ تونز اقدام کنید. 

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
۲ نظر
  • حمیرا مرادی
    حمیرا مرادیپاسخگزارش
    ۱۲ دی ۱۳۹۸
    بسیار لذت بخش و ارزشمند،سپاس فراوان روایتی زیبا و استادانه از عشق با تمثیلِ گل و بلبل و شمع و پروانه که به زیبایی با تنبور اجرا شد. روایتی از عشق و سختی‌های آن است. حدیث زلف جانان بس دراز است چه می‌پرسی از او کان جای راز است (شیخ محمود شبستری) ابداع و نوآوری استادانه در تنبور با حفظ اصالت و حماسه پنهان در نت‌های این ساز به نظرم خلاصه زبان ساز در این آلبوم می‌تواند این بیت حافظ باشد؛ "عاشق شو ار نه روزی کار جهان سرآید ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی"
      ۰ / ۲۰۰۰
    • پیمان فباض
      پیمان فباضپاسخگزارش
      ۸ دی ۱۳۹۸
      مسعود ارزانلو پس از سید خلیل عالی نژاد موفق ترین هنرمندی است که به عنوان شاگرد حقیقی ایشان مسئولیت پیشبرد ساز تنبور را به عهده گرفته است به گونه ای که هر آلبوم ایشان در عین ریشه ای که در سنت دارد، محتوا و حرفی تازه متناسب با جهان آشفته ی امروزی دارد؛ موسیقی مسعود ارزانلو فرمی تازه اما محتوایی کهن دارد... نقش مسعود ارزانلو در موسیقی مقامی تنبور همان نقشی ست که حسین علیزاده برای تار و کیهان کلهر برای کمانچه ایفا کردند.
        ۰ / ۲۰۰۰
        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...