موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ رویای اول؛ آبی تیره

دانلود آلبوم رویای اول؛ آبی تیره

متاسفانه این آلبوم در حال حاضر غیرفعال است و امکان خرید آن وجود ندارد.

آلبوم رویای اول؛ آبی تیره اثر تازه‌ای است از گروه کلاغ‌ها در باران. این گروه که در سبک موسیقی پست‌راک فعالیت می‌کند، پیش از این آلبوم اندوهی برای یک رویای ناتمام را منتشر کرده بود. همچنین انتشار چندین اثر به صورت غیر رسمی و اجراهایی موفق را در کارنامه خود دارد. مجموعه حاضر شامل نُه آهنگ بی‌کلام است که هرکدام به طریقی شنونده را در فضایی خیال‌انگیز و وهم‌آلود غوطه‌ور می‌کنند. برای دانلود آلبوم جدید گروه کلاغ‌ها در باران می‌توانید از بیپ تونز اقدام کنید. 

۴ نظر
  • امیر کلوتی
    امیر کلوتیپاسخگزارش
    ۳۰ امرداد ۱۳۹۹
    من به‌شخصه علاقه دارم به خرید دیجیتال به دلایل مختلف، اما یکی‌ش هم معمولا هزینه کمتره. و منطقی هم هست، هزینه تولید نسخه فیزیکی و پخش حذف میشه و درصدی که به هنرمند می‌رسه هم بیشتره. اما چرا برای این آلبوم هزینه خرید نسخه دیجیتال گرون‌تره از فیزیکی؟ در آخر و با مالیات من باید کمی بیشتر از ۲۷ تومن پرداخت کنم برای خرید نسخه دبجیتال، در حالی که نسخه فیزیکی ۲۷ تومنه. برای چی؟
      ۰ / ۲۰۰۰
    • ahmad chahar
      ahmad chaharپاسخگزارش
      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
      قطعه 4 فوق العادست البته کلا کار کلاغ ها درسته
        ۰ / ۲۰۰۰
      • atlas khosravi
        atlas khosraviپاسخگزارش
        ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
        بیپ تونز عزیز لطفا لطفا لطفا در مورد آثار انتشاریتون توضیحات کامل ارائه کنید. در مورد اثر، صاحبان اون و تاریخچه اونها تشکر
        • beeptunes
          بیپ‌تونزپاسخگزارش
          ۱۶ فروردین ۱۳۹۹
          دوست عزیز آنچه که توسط ناشر در اختیار ما قرار بگیره در سایت خواهیم گذاشت، متاسفانه برای برخی آثار اطلاعات کامل رو نداریم
          • یوسف حبیبی سوها
            یوسف حبیبی سوهاپاسخگزارش
            ۲۱ تیر ۱۳۹۹
            شما دارید فروش تخصصی موسیقی انجام میدین. حداقل کاری که میتونید بکنید اینه که اطلاعاتی بجز اون چیزی که ناشر بهتون میده هم به کار اضافه کنید. کسی که فرد یا گروهی رو نشناسه عملا فرصت شناخت آثار جدید رو از دست میده. جواب شما مثل این میمونه که بری کتابفروشی و بپرسی راجع فلان موضوع چه کتابی میتونید معرفی کنید و طرف بگه هرچی دارم همونه و بگرد خودت پیدا کن!!! به نظرم یه کمی با دید بازتر به این قضیه نگاه کنید و سعی کنید کار رو برای کاربر آسونتر کنید که رضایتشون از سایتتون بالاتر بره. من خودم به خاطر همین اخلاقای سایتای ایرانی میلم به خرید آنلاین کمتر شده. سایت شما دقیقا مثل 5 سال پیشه و به جز تغییر فرمت سایت من عملا پیشرفتی رو در کارتون نمیبینم. به نظرم بیب تونز باید تا الان مرجع اصلی دریافت آهنگ خیلیا میشد ولی با این ورژن ها که میخوان آلبومای اورجینال تهیه کنن رو هم دلسرد میکنید!
            ۰ / ۲۰۰۰
          • متین هنرمند
            متین هنرمندپاسخگزارش
            ۸ فروردین ۱۳۹۹
            عالی بود...
            • beeptunes
              بیپ‌تونزپاسخگزارش
              ۱۰ فروردین ۱۳۹۹
              دوست عزیز ممنون از هنراهی شما
              ۰ / ۲۰۰۰
              شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...