موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم زندگی در چشم‌های تو اثری است با آهنگسازی محمدرضا آقایی. این مجموعه شامل هفت آهنگ بی‌کلام در سبک موسیقی تلفیقی است. قطعات این آلبوم برگرفته از موسیقی ایران و یونان هستند. محمدرضا آقایی علاوه بر آهنگسازی اثر، تنظیم‌کنندگی و نوازندگی عود را هم بر عهده داشته است. از دیگر نوازندگان این آلبوم می‌توان به فیروز ویسانلو، بابک شهرکی، بهنام شهرکی، وحید اسداللهی، امیرحسین مختاری، امیر محمدی و صدا سدیفی اشاره کرد. 

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :امین سالمیکد کتابخانه ملی:  ۲۸۷۷۷و
۳ نظر
  • Dr.Alix Zolfaghari
    Dr.Alix Zolfaghariپاسخگزارش
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    فوقالعاده آلبوم زیبایی هست. یک هفته تمام هست که بنده در محل کار و در هنگام رانندگی مشغول گوش دادن به این اثر خارق العاده هستم. خلاصه که امروز در بیمارستان وسترین تورانتو هم این اثر زیبا در فضای عمومی بیمارستان پخش شد. و حتی امروز دوستان ما در بیمارستان جونگ نن در شهر ووهان چین هم مشغول گوش دادن به آین آهنگ زیبابودند. فوق العاده روح را جلا میده و آرامش بخش هست. این آلبوم زیبا به مثال یک مسکن واقعی عمل میکنه !!!مخصوصا برای کسانی که عاشق یوگا هستند و دوست دارند چند لحظه ای را تمرکز کنند، این آلبوم دلبرایی می کنه. آرزوی موفقیت برای خالقین این اثر زیبا. چشم براه خلق اثر های بیشتری از شما هستیم استاد محمدرضا آقایی. ❤️❤️❤️🌈🌈🌈🙏💐💐
      ۰ / ۲۰۰۰
    • مستی
      ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
      صادقانه بگم واقعا آلبوم بی‌نظیری هستش،باید تشکر کنم بابت خلق چنین اثر فوق‌العاده دلنشین و گوش نواز؛ امیدوارم شاهد خلق آثار بیشتر از جانب آقای محمدرضا آقایی باشیم.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • rahafelez
        ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
        امیدوارم از این آلبوم که حاصل یک سال زحمت من دوستانم هست لذت ببرید
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...