موسیقی کودک
موسیقی کودک

«امواج نوی ایران؛ آنتولوژی موسیقی نو برای فلوت»، مجموعه ای است شامل آثار آهنگسازان معاصر ایرانی که شکل دهنده‌ی صورت موسیقی نو در ایران هستند.

آلبوم پیش رو، سری اول این مجموعه است.

این پروژه شامل اجراهای بین‌المللی، ضبط و انتشار پنجاه قطعه جدید از آهنگسازان ایرانی که تصویری از موسیقی نوی ایران را بازتاب می دهد. مدیریت هنری این پروژه را امین شریفی به عهده دارد و کلاریز کشاورز نوازنده این آثار است. اغلب قطعات این پروژه مشخصاً برای کلاریز کشاورز و به سفارش نشر موسیقی پتریکور ساخته شده‌اند.

جلد اول آلبوم امواج نوی ایران حدود دو ساعت موسیقی برای سازهای خانواده فلوت است و بعضی از قطعات با همراهی اصوات الکترونیک ثابت یا اصوات الکترونیک زنده آهنگسازی شده‌اند. همچنین قطعاتی برای کوارتت فلوت و سکستت فلوت هم در این مجموعه حضور دارند.

آهنگسازان جلد اول این مجموعه عبارتند از: علیرضا مشایخی، نادر مشایخی، رضا والی، امین شریفی، گلفام خیام، روزبه رفیعی، مهدی خیامی، علی گرجی، مرتضی شیرکوهی، سینا فلاح زاده، امیر پورخلجی، سعید علیجانی، آنکیدو دارش، پیمان یزدانیان، علی رادمان، نیما عطرکار روشن، فرناز مدرسی فر، امیر اسلامی، اشکان خمسه پور، رضا نکیسا، آروین صداقت کیش، ارسلان عابدیان.

تهیه نسخه‌ فیزیکی آلبوم به صورت لیمیتد ادیشن (چاپ محدود) از  سیزدهم اسفندماه 1399، تا دو هفته  در شهر کتاب نیاوران و فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و بعد از آن در فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور امکان پذیر است.


تیزر "امواج نوی ایران"
اسفند ۱۳۹۹۰:۴۴
۳.۹۱مگابایت
مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
۱ نظر
  • حسین رستمی
    حسین رستمیپاسخگزارش
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
    برایم عجیب و نامفهوم بود جملاتی که توسط نوازنده بیان میشد...نتونستم با اثر ارتباط بگیرم...اما آرزوی موفقیت برای خانم کشاورز دارم در مراحل بالاتر کاریشون
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...