موسیقی کودک
موسیقی کودک

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی است که دکتر «محمدرضا چراغعلی» ساخت و تنظیم موسیقی آن را برعهده داشته و ترانه ها از سروده های هامان است. هامان از خوانندگان سبک «پاپ - کلاسیک» است که آواز  را زیر نظر اساتید خود محمد نوری و پری زنگنه آموخت. 
هامان سال ۱۳۸۱ نخستین آلبوم موسیقی را با عنوان «ماهی سیاه» منتشر کرد و در دهه هشتاد اجراهای متعددی از آثارش را با ارکستر کلاسیک ایرانمهر بر روی صحنه برد. در آلبوم تیغ و ترانه برای دو قطعه “کافه” و “تیغ و ترانه” دو موزیک ویدئو نیز ساخته شده که در این کلیپ ویدئوها همکاری با چندتن از سینماگران و هنرمندان بین المللی سینما و تئاتر نیز از ویژگی های قابل توجه این آلبوم است.
ارسلان کامکار، علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، مسعود نوروزی، عماد نکویی، کریم قربانی، مهرداد عالمی، ناصر رحیمی، حسن فراهانی، فرشاد شیخی، فیروز ویسانلو و مسعود همایونی از جمله نوازندگان برجسته موسیقی هستند که در این آلبوم همکاری کرده اند.

هم اکنون می توانید این آلبوم را از سایت بیپ تونز دانلود کنید.

کلیپ تصویری مستند پشت صحنه "تیغ و ترانه"
تیر ۱۴۰۱۱۰:۴۶
۵۶.۷۱مگابایت
کلیپ تصویری مستند پشت صحنه "تیغ و ترانه"
تیر ۱۴۰۱۸:۱۱
۱۱.۸۷مگابایت
مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :محمد وافریکد کتابخانه ملی:  و۲۸۱۳۹
۱ نظر
  • aLiReZa DaDbEh
    aLiReZa DaDbEhپاسخگزارش
    ۸ شهریور ۱۴۰۱
    یک دنیا سپاس از اصلاح و ممنون از قرار دادن آلبوم فاخر تیغ و ترانه که اثری جاودان است از محمدرضا چراغعلی و هامان ... درودها بر شما و بر اهالی اثار ارزشمند پاپ ایرانزمین
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...