موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ عمر می گذرد

دانلود آلبوم عمر می گذرد

تنظیم‌کننده: بهزاد میرخانی
قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۳۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

دو دختر می نوازند؛ یکی ویولنسل را به خود تکیه داده و دیگری گیتار را بغل گرفته و آرام و ملایم، ملودی های محمد مطیع الحق را می نوازند که حکایت از گذر عمر دارد، و بهزاد میرخانی آنچه را که دو نوازنده نواخته اند، تنظیم کرده و حاصل، شده «عمر می گذرد».
آلبوم «عمر می گذرد» آلبومی کلاسیک از دونوازی گیتار و ویولنسل است که هشت قطعه دارد و توسط شرکت آوای همنواز منتشر شده است. قطعات آن «پاییز بیرحم»، «پشیمانی»، «خط افق»، «اشک شوق»، «عصر»، «رویای نیمه شب»، «داستان حماسی» و «زندگی می گذرد» نام دارند.
آهنگسازی این آلبوم توسط محمد مطیع الحق انجام شده و بهزاد میرخانی که استاد آهنگساز آلبوم است، تنظیم قطعات را بر عهده داشته است. نگار نوراد و گلنار ریاحی نیز با ویولنسل و گیتار در «عمر می گذرد» به نوازندگی پرداخته اند.
آلبوم «عمر می گذرد» موسیقی رمانتیکی دارد که در آن، ویولنسل ملودی های اصلی را می نوازد و گیتار بیشتر در نقش همراهی کننده و تامین کننده هارمونی، به صدا در می آید. موسیقی گرایش های اندک و گذرایی به سوی هارمونی مدرن دارد و خط شفاف و گیرای ملودی با صدای گرم و محزون ویولنسل، به جذابیت کار افزوده است.
با خرید و دانلود آلبوم «عمر می گذرد» محمد مطیع الحق از سایت بیپ تونز، از این هنرمند حمایت کنید.

ناشر :شرکت آوای همنوازکد کتابخانه ملی:  ۱۶۴۷۹و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...