موسیقی کودک
موسیقی کودک
مجتبی صادقی

مجتبی صادقی

بیوگرافی مجتبی صادقی

مجتبی صادقی متولد هفدهم بهمن ماه ۱۳۵۱ شهرضا.

در خانواده ای اهل هنر دیده به جهان گشود. پدرش رحمت الله صادقی شاعر بود و با نوازندگی تار و ویلن نیز آشنایی کامل داشت. برادر و همه عموها نیز دستی بر هنر داشتند. در چنین فضایی مجتبی نیز از هفده سالگی بطور جدی به نوازندگی سنتور پرداخت و پس از مدتی کوتاه به آهنگسازی و تنظیم روی آورد و این امر سبب شد بهمراه کامبیز جهانبخش و حسین رمضانی، گروه موسیقی چکاوک را بنیان بگذارد که حاصل آن ضبط آثار مختلف برای صدا و سیما و اجرای کنسرت‌های داخلی و خارجی و همچنین شرکت در چهار دوره جشنواره بین المللی موسیقی و کسب دو مقام اول در دو دوره جشنواره موسیقی جوان میباشد.

مجتبی صادقی یکی از پرکارترین هنرمندان موسیقی در رابطه با ضبط آلبومهای موسیقی میباشد و به جرات می‌توان گفت در این زمینه دارای رکوردی دست نیافتنی است، چرا که وی در سی سال گذشته حدود یکصد آلبوم رسمی با خوانندگان مختلف ضبط و منتشر نموده است. او همچنین در دو دهه اخیر، در زمینه آهنگسازی و تنظیم با کامبیز جهانبخش، بطور مشترک همکاری داشته که حاصل آن ضبط و پخش صدها تک آهنگ موسیقی در سبکها و ژانر های مختلف بخصوص موسیقی بختیاری میباشد.

وی در کلیه این آثار به عنوان آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده حضور داشته است.

در زمینه ی موسیقی ارکسترال خود را مدیون نابغه ی موسیقی ایران، زنده یاد مجتبی میرزاده میداند و در طول فعالیت حرفه ایی خود تجربه ی کار با بزرگان و اساتید موسیقی ایران از جمله ، فرهنگ شریف ، مجتبی میرزاده ، هادی آرزم ، همایون رحیمیان ، خاچیک باباییان ، سیمین آقارضی ، ارسلان کامکار ، علی جعفری پویان ، میثم مروستی ، آندره آرزومانیان ، کریم قربانی ، علیرضا خورشید فر ، شهریار فریوسفی ، جمال جهانشاد ، سعید رودباری ، ناصر رحیمی ، فیروز ویسانلو ، بابک ریاحی پور ، رضا تاجبخش مجید اخشابی ، تهمورس و سهراب پور ناظری و ...  را داشته است.

از دیگر فعالیت‌های وی حضور در پنج دوره جشنواره موسیقی کشوری زاگرس نشینان بعنوان داور و داور بازبین، در کنار اساتید برجسته موسیقی ایران مانند استاد فریدون شهبازیان ، استاد هادی منتظری ، استاد هادی آرزم ، استاد کیوان ساکت ، استاد مهدی آذر سینا و استاد فرج علی پور می باشد.

یکی از آثار برجسته مجتبی صادقی، آلبوم نازنین یار با صدای حسام الدین سراج است که استاد فرهنگ شریف نوازنده شهیر تار نیز برای اولین بار پس از انقلاب در این آلبوم تکنوازی تار داشته اند.

وی پس از سالها کسب تجربه در کنار نام آوران صدابرداری ایران، از جمله ، منوچهر ریاحی ، ایرج فهیمی ، ناصر فرهودی ، مهدی اردستانی ، رحیم ناحی ، کامبیز شاهین مقدم ، حمید آداب و میلاد فرهودی ، در استودیو های تهران ، و شرکت در کلاسهای صدابرداری انجمن موسیقی ایران ، موفق به کسب گواهینامه درجه یک صدابرداری ، شد و اولین استودیوی رسمی در استان اصفهان با نام چکاوک زنده رود را  در دهه هشتاد راه اندازی نمود .

وی همچنین مدیرعامل شرکت چکاوک زنده رود اسپادانا می‌باشد که در رابطه با برگزاری کنسرتهای موسیقی و اخذ مجوز آثار موسیقی فعالیت موثر و چشمگیری دارد.

مجتبی صادقی علاوه بر تربیت شاگردان زیادی که خود از فعالان حرفه ایی موسیقی هستند ، شش سال اخیر به طور مستمر ، در هنرستان هنرهای زیبای شهرضا مشغول تدریس دروس ، سلفژ ، هارمونی ، ساختار موسیقی ایرانی و گروه نوازی است.

آلبوم‌های مجتبی صادقی

تک آهنگ های مجتبی صادقی

بی کسی

بی کسی

۰۸:۰۷
دانلود رایگاندانلود رایگان
مادری

مادری

۰۳:۵۸
دانلود رایگاندانلود رایگان
پدر

پدر

۰۳:۴۴
دانلود رایگاندانلود رایگان
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...