موسیقی کودک
موسیقی کودک
سید محسن حسینی

سید محسن حسینی

بیوگرافی سید محسن حسینی

سید محسن حسینی  خواننده آواز ایرانی است.
او فارغ التحصیل  گرافیک از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دکترای مدیریت فرهنگی است.
فراگیری آواز و صدا سازی و ردیف را نزد حمیدرضا نوربخش از هفده سالگی آغاز کرده و چند سال نیز از آموزش در کلاس های حسین علیشاپور و همچنین دوره عالی آواز و شناخت شیوه ها و تلفیق شعر و آواز زیر نظر علی اصغر شاهزیدی بهره جسته است. 
وی همچنین دبیری نخستین جشنواره مناجات خوانی و سحری خوانی  (ماهور ) و دبیری بخش موسیقی نخستین جشنواره (روایت جهاد) در حوزه هنری را برعهده داشته است .
حسینی همچنین  دیپلم افتخار  بهترین خواننده موسیقی دستگاهی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر را برای آلبوم موسیقی (جز عشق ندارم هنری )را از آن خود کرد.

اجرای آواز در آلبوم (ازسراسر بگذشته)  به عنوان بهترین آلبوم موسیقی جشنواره بسطامی و همچنین آلبوم برگزیده سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از افتخارات دیگر اوست. در جشنواره سی و هفتم فجر نیز نامزد جایزه باربد بهترین خوانندگی موسیقی دستگاهی برای البوم موسیقی  (در دور دست) شد . 

او تا کنون اجراهای صحنه ای بسیاری  در تالار  وحدت و برج میلاد و تالار رودکی تهران و تالار حوزه هنری و شهرهای ایران  با گروه همنوایان روناک و گروه مشرق و گروه نغمه گردان  و نغمه سپهر و ضرب آواو  گروه هور را داشته است.
هم اکنون مدیریت  گروه موسیقی (هور )را به عنوان بهترین گروه موسیقی از نگاه داوران در  جشنواره سی و هشتم فجر را نیز بر عهده دارد .
اجرای کنسرت در کشور اکراین و سوریه و همچنین  آلبوم های  ( در دور دست ) و   آلبوم های (شهر مناجات ) ، ( نواحی اشک یک و نواحی اشک دو ،( آن روز آسمان گریست) همچنین  آلبوم موسیقی ( جز عشق ندارم هنری )  و آلبومی از قطعات کوتاه موسیقی ایرانی  (دقیقه) از تولیدات  دیگر ایشان می باشد.

آلبوم‌های سید محسن حسینی

تک آهنگ های سید محسن حسینی

رو به سوی تو

رو به سوی تو

۰۲:۵۰
دانلود رایگاندانلود رایگان
شبیه آذرخش

شبیه آذرخش

۰۶:۰۷
دانلود رایگاندانلود رایگان
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...