موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ آثار استاد روح الله خالقی (نغمه ی نوروزی) 2

دانلود آلبوم آثار استاد روح الله خالقی (نغمه ی نوروزی) 2

آلبوم «آثار استاد روح الله خالقی (نغمه ی نوروزی) 2» اثری از عبدالوهاب شهیدی و غلامحسین بنان و روح الله خالقی و با آهنگسازی روح الله خالقی است.

این آلبوم در سبک کلاسیک ایرانی و شامل ۱۰ عدد قطعه موسیقی می باشد. که ترانه های آن توسط نزاری قهستانی و فروغی بسطامی و رهی معیری و رعدی آذرخشی و حافظ شیرازی و موید ثابتی سروده شده است.

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۷۳۶۱و
۳ نظر
  • a77.1362
    ۵ مهر ۱۳۹۶
    ممنونم
      ۰ / ۲۰۰۰
    • a77.1362
      ۵ مهر ۱۳۹۶
      سلام من مجموعه رو خریداری کردم ولی اجازه دانلود نمیده همچنان واسه من مبلغ نشون میدم و وقتی روش کلیک می کنم پیغام میده که شما قبلاً خریداری کردید
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۵ مهر ۱۳۹۶
        دوست عزیز دو آلبوم آلبوم آثار استاد روح الله خالقی به درستی برای حساب کاربری شما خریداری شده و قابل دانلود کردن می باشد. یکبار از حساب کاربری خود خارج و مجدد وارد شوید. سپس مجدد آلبوم را دانلود کرده و حتما از طریق رایانه از نرم افزار IDM استفاده کرده و در تلفن همراه نیز از نرم افزار اندرویدی بیپ تونز؛ که در کافه بازار و گوگل پلی موجود است؛ استفاده فرمایید.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • محمد سلطانی
        محمد سلطانیپاسخگزارش
        ۱۳ تیر ۱۳۹۴
        متاسفانه اطلاعات این مجموعه ۴ سی دی آثار استاد روح آلله خالقی ناقص است و اطلاعات آهنگ ها (تصاویر اطلاعات پشت و روی جلد آلبوم که اطلاعات تک تک ترک های این سی را دارد) آورده نشده
        • beeptunes
          بیپ‌تونزپاسخگزارش
          ۱۵ تیر ۱۳۹۴
          با سلام و عرض وقت بخیر دوست عزیز، متاسفانه بنا به درخواست ناشر، کاورهای تمام آثار ماهور فعلا از سایت برداشته خواهد شد. در صورت تمایل کاورها پس از خرید، به ایمیل شما ارسال خواهند شد.
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...