موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ کنسرت نغمه های مرکب

دانلود آلبوم کنسرت نغمه های مرکب

قیمت CD آلبوم در فروشگاه‌ها:۲۵,۰۰۰ ت قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۷۶,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

آلبوم کنسرت نغمه‌های مرکب اثری در فضای موسیقی کلاسیک ایرانی است. سعید نایب محمدی آهنگسازی و نوازندگی این اثر را بر عهده داشته و مهدی امامی خوانندگی آن را. ساز‌های کوبه‌ای هم توسط حمید قنبری به صدا درآمده‌اند.
این آلبوم یک اثر شش قسمتی است که با تصنیفی به نام «نشید کبیر» آغاز و به تصنیف دیگری به نام «دم» ختم می‌شود. به طوری که پس از اولی و پیش از آخری، اجرای ساز و آواز با ریتم آزاد، یک هسته ضربی که از دو قطعه سازی و آوازی تشکیل شده است را قاب بندی می‌کند. بدین ترتیب قطعات این آلبوم (نشید کبیر، ساز و آواز، قطعه‌ی سازی وصل، نقش در مقام راست، ساز و آواز، تصنیف دم) در همان نگاه اول ساختمان صوتی با تقارن چشمگیری را ارایه می‌دهند.

برای مشاهده بررسی جامع آلبوم کنسرت نغمه های مرکب به وبسایت نویز مراجعه کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
ناشر :موسسه فرهنگی هنری ماهورکد کتابخانه ملی:  ۱۹۱۱۰و
۱ نظر
  • مهدی رضوانی
    مهدی رضوانیپاسخگزارش
    ۱۶ تیر ۱۳۹۹
    بی دقتی در شعر! در قطعه اول این آلبوم که اسمش هست «نشید کبیر» بیتی خونده میشه که با قافیه بقیه شعر همخوان نیست. قافیه شعر (..ـاب آید برون ) است ولی بیتی خونده میشه با قافیه ( ساز آید برون)! واقعاْ چنین بی دقتی بدی همه لذت شنیدن این آلبوم زیبا رو برای من خراب کرد. واقعا آلبوم خوبیه و آهنگسازی و اجرای آوازش بسیار عالیه ولی متاسفانه بی‌دقتی باعث افت ارزش این اثر شده. ظاهراً متن های رپ داره وارد موسیقی سنتی میشه! یعنی واقعاْ چجوری میشه هیچکس از خواننده و آهنگساز تا ناشر معتبری چون موسسه ماهور متوجه این موضوع نشده باشه؟
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...