موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ آخرین حرف معاصر
قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۳۶,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

ببین من از همه ماجرا خبر دارم
از آن خیانت بی ادعا خبر دارم
بدون حرف برو، واژه ها خطرناکند
تمام رخت و لباست درون آن ساکند
داستان آشنایی است؛ «یک خیانت روزمره» ماجرایی تلخ و تکراری است به روایت اندیشه فولادوند: صریح، بی تعارف و گزنده. در آلبومی به همین صراحت، و این حرف همه هم نسلان اندیشه فولادوند است: «آخرین حرف معاصر».
در عرصه هنر، اندیشه فولادوند نام آشنایی است: چه در سینما با فیلم های «خانوم»، «کلاشنیکف»، «سن پترزبورگ»، «سربازهای جمعه»، «مریم مقدس» و ...، یا در تئاتر و نمایش «چاله»، و یا سریال «شیدایی»، چه در شعر با کتاب های «عطسه های نحس» و «شلیک کن رفیق»، و یا در عرصه موسیقی با آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» با آهنگسازی کارن همایونفر، و آلبوم حاضر.
آلبوم «آخرین حرف معاصر» را شرکت پنج برگ هنر به تهیه کنندگی فریدون خشنود در 13 قطعه منتشر کرده است. خواننده و ترانه سرای آن اندیشه فولادوند است و آهنگساز، فریبرز لاچینی. نوازندگان ناصر رحیمی، ایمان جعفری پویان، همایون رحیمیان، هادی منتظری و رضا تاجبخش هستند و سازها ساکسفون، کلارینت، ویولن، کمانچه، فلوت و پیانو. عکاسی و طراحی گرافیک هم کار فرشاد خشنود است.
سبک موسیقی آلبوم در برخی قطعات مثل «شوخی»، «عنصر نامطلوب» و «نفهمیدم چه کسی» به موسیقی جاز نزدیک می شود، اما در مجموع موزیک بیشتر سعی می کند به تناسب حال و هوای شعر، فضاسازی کند.
شعرهای اندیشه فولادوند هم مثل بازی اش است: خودمانی و طعن آمیز، رسا و قدرتمند و بی پروا؛ درست مثل صدایش که خسته و دورگه می شود وقتی می خواند:
خمیازه های کشدار
سیگار پشت سیگار
شب گوشه ای به ناچار
سیگار پشت سیگار
و ریشخندآمیز است وقتی که سرفه می کند، چیزی را ورق می زند و در میان تشویق شنوندگان می خواند:
اینجا نوار شعر مرا سگ نمی خرد
دندان این شغال کسی را نمی دَرد

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :شرکت پنج برگ هنرکد کتابخانه ملی:  ۸۲۰۰و
۱ نظر
  • ث ث
    ۱۳ امرداد ۱۴۰۲
    سلام . من این آلبوم خریدم مبلغ پرداخت کردم ولی لینک دانلود نشون نمیده لطفا بررسی کنید
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۱۴ امرداد ۱۴۰۲
      با سلام کاربر گرامی جهت بررسی مشکل لطفا در ساعات اداری با واحد پشتیبانی به شماره 09912705507 تماس بگیرید. با تشکر
      ۰ / ۲۰۰۰
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...