موسیقی کودک
موسیقی کودک

آلبوم بی من اولین اثر مستقل مهیار علیزاده است که در آن خواننده هم بوده. مهیار علیزاده آهنگساز موفقی است و تاکنون کارنامه درخشانی داشته است. تعدادی از موفقترین کارهای علیرضا قربانی در همکاری با علیزاده بوده است. در آلبوم بی من علیزاده فضایی شخصی تر را ارائه کرده است. موسیقی مهیار بعضی ویژگی‌های موسیقی راک را دارد ولی نمی‌توان آن را کاملا راک دانست. در بی من فضاسازی‌هایی که تخصص علیزاده است را در کنار عناصر راک می‌شنویم. شعرها بیشتر کلاسیک است اما متن زیبایی در یکی از قطعه‌ها خوانده می‌شود که از مهدی علیزاده بوده. با دانلود آلبوم بی من از هنرمندان آن حمایت کنید.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :ایران گامکد کتابخانه ملی:  ۲۳۱۴۰و
۳ نظر
  • Sam Abbasi
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
    با سلام متاسفانه پس از خرید موفق به دانلود نشدم لطفا سلامت لینک دانلود را بررسی کنید. نکته دیگر اینکه با توجه به پیشرفت تجهیزات آکوستیک عموما آلبومهایی که عرضه میشوند از کیفیت رکورد بالایی برخوردارند و جهت فروش نسخه دیجیتال در تمامی فروشگاهای جهان در دو فرمت lossy و lossless ارایه میشوند تا مخاطبان با توجه به امکانات شنیداری خود حق انتخاب داشته باشند. شخصا معتقدم عرضه فقط به فرمت mp3 با توجه به از دست رفتن همیشگی اطلاعات به نوعی کم ارزش شمردن اثر است. لطفا در صورت امکان نه فقط برای این آلبوم بلکه برای هر آلبومی که مقدور بود فرمت flac یا مشابه عرضه شود یا لااقل نسخه فیزیکی اثر برای فروش گذارده شود. با تشکر
    • beeptunes
      بیپ‌تونزپاسخگزارش
      ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
      سلام مشکل دانلود رفع شد و می توانید دانلود کنید در خصوص کیفیت FLAC نیز حتما پیگیری میشود و در صورت امکان قرار داده خواهد شد.
      ۰ / ۲۰۰۰
    • Amir Arab
      ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
      نسخه فلک رو هم قرار بدید لطفا.
      • beeptunes
        بیپ‌تونزپاسخگزارش
        ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
        پیگیری می شود و در صورت امکان قرار داده خواهد شد
        ۰ / ۲۰۰۰
      • montazer.art
        montazer.artپاسخگزارش
        ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
        درود با استاد مهیار علیزاده
          ۰ / ۲۰۰۰
          شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...