موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ خرده های تاریکی

کتاب صوتی خرده های تاریکی

قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۳۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید
کاربر گرامی به درخواست ناشر، از این پس برای کتاب های صوتی امکان دانلود غیرفعال شده و در صورت خرید محصول، فقط بصورت پخش آنلاین در دسترس شما خواهد بود.

به شانه ام زدی تا تنهایی ام را تکانده باشی، به چه دل خوش کرده ای؟ تکاندن برف از شانه های آدم برفی؟
نشر چشمه، باز هم کتاب شعر، باز هم شعر نو، اینبار کتاب شعر خرده های تاریکی با حس، کلام و شعر گروس عبدالملکیان که خود دبیر بخش شعر نشر چشمه است را در بیست قطعه به چشم نه، به گوش میرساند. گروس عبدالملکیان فرزند شاعر معاصر محمدرضا عبدالملکیان، صفحه های چاپ شده از شعرش را از رو برایمان میخواند. او اولین کتابش را در سال ۱۳۸۱ با عنوان پرنده پنهان منتشر کرد. از دیگر آثار او می توان رنگهای رفته ی دنیا، سطرها در تاریکی جا عوض میکنند و حفره ها را نام برد. همچنین در سال ۱۳۹۲، گزیده ای از آثار او با همراهی عکسهایی از بهمن جلالی، عباس کیارستمی، افشین شاهرودی و مهران مهاجر در کتابی با عنوان «هیچ چیز مثل مرگ، تازه نیست»، توسط نشر چشمه منتشر شد. خرده های تاریکی، بیست اثر انتخاب شده از آثار منتشر شده ی عبدالملکیان است که حالا از میان کتابها بیرون آمده و حروف را به صدا تبدیل کرده است. اگر شعر برایتان خاطره انگیز است، کلام را هم با نگاهی خاطره ساز بشنوید.
موسیقی زیر کلام این اشعار توسط گروه نیوش ساخته و انتخاب شده. موسیقی در این اثر چنان با قدرت ایفای نقش کرده که کار را از کتاب صوتی دور کرده و به نوعی آلبوم موسیقی تبدیل کرده.

مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
ناشر :نشر چشمهکد کتابخانه ملی:  ۱۶۰۷۰و
    هنوز نظری به ثبت نرسیده‌است.
      شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...