موسیقی کودک
موسیقی کودک
آهنگ آدم های شب زده
⭐  برگزیده ۱۴۰۰

دانلود آلبوم آدم های شب زده

اثری از: 

کاوه یغمایی

قیمت CD آلبوم در فروشگاه‌ها:۵۰,۰۰۰ ت قیمت فایل آلبوم در بیپ‌تونز:۵۴,۰۰۰ ت افزودن به سبد خرید

آلبوم آدم‌های شب‌زده اثر جدیدی است با آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی کاوه یغمایی. آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های این هنرمند همواره مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفته است. مجموعه حاضر شامل هشت آهنگ باکلام است که در آنها از سروده‌های میثم یوسفی، علیرضا آذر، فرید نیکفام، مسعود میردامادی، مزدا شاهانی، امید اطهری‌نژاد و کوشا دلشاد بهره گرفته شده. کاوه یغمایی علاوه بر خوانندگی و آهنگسازی، نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک، فلوت و گیتار باس را نیز بر عهده داشته است. از دیگر نوازندگان این اثر می‌توان به نیلوفر فرزندشاد، ساتگین یغمایی، دنیل ادیر، برایان پولسن، دیوید اسپایدل و شین گالاس اشاره کرد. برای دانلود آلبوم آدم های شب زده می‌توانید اکنون از بیپ‌تونز اقدام کنید.  

تیزر "آدم های شب زده"
تیر ۱۴۰۰۰:۲۳
۲۶.۳۹مگابایت
مجموعه تصاویر آلبوم
رایگاندانلود
 
نسخه FLAC آلبوم
ناشر :هنر اول پردیسان پاسارگادکد کتابخانه ملی:  ۲۹۰۱۸و
۷۱ نظر
  • محمدحسین فناءِالهی
    محمدحسین فناءِالهیپاسخگزارش
    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    یه سال وقتی رفته بودیم شمال هدفونم خراب شده بود و نمی‌تونستم آهنگ گوش کنم زیاد دوست داشتم برم بیرون اما چندین روز بود که بارون می‌اومد و کسی نمی‌خواست زیر بارون بریم بیرون منم ترجیح می‌دادم تنهایی زیاد بیرون نرم اون‌جا، چون سگ‌های ولگرد زیادی هستن که بارها به آدما حمله کردن (اغلب آدمای تنها) اما دیگه نتونستم تحمل کنم اوضاع رو یه روز تا بارون کم شد حاضر شدم و زدم بیرون یه مسیر عجیب و غریبی رو در پیش گرفتم که تا حالا قبلش نرفته بودم از کنار زمین‌های کشاورزی که زیر آسمون تیره-روشن بارونی به حالت غم‌زده‌ای جوانه‌های برنج رو در آغوش گرفته بودن و انتظار بزرگ شدن‌شون رو می‌کشیدن گذشتم و همه‌جا جز ماشین‌هایی که یک یا چند نفر توشون با عجله در حال رفتن به سمت مقصدشون بودن، کس دیگه‌ای ندیدم! کنار یه دکل مخابراتی وایستادم و گوشیم رو از جیب مخفی اورکتم در آوردم رفتم توی پوشه کاوه یغمایی و گذاشتم پشت سر هم پخش بشه آهنگاش یادم نیست چندمین آهنگ بود که «دژاوو» پخش شد ولی نقشه به درد نمی‌خورد اینترنت نداشتم شارژ برای تماس نداشتم و گم شده بودم انگار هزاران دفعه مسیرهای تکراری رو رفته بودم و هر بار زمین‌های غم‌زده و آسمون اندوهگین رو می‌دیدم که سعی می‌کردن مؤدبانه بهم لبخند بزنن تا زودتر برم... پاهام داشتن کم‌کم درد می‌گرفتن تا این‌که یهو رسیدم به یه جایی که پر از مغازه‌های مختلف بود و شناختمش سر از شهر بغلی در آورده بودم! آدمایی که چتر دست‌شون بود، به من دیوونه‌ای که زیر بارون خیس شده بودم و ازم آب می‌چکید یه جوری نگاه می‌کردن که انگار خیلی عاقل‌تر از من هستن مسیر مستقیم رو در پیش گرفتم تا زودتر برگردم خونه نزدیک خونه که رسیدم، زمین فوتبالی که داییم همیشه قدیم‌ترا توش فوتبال بازی می‌کرد با دوستاش رو دیدم چمن تنکش هنوزم مثل قبل بود اما دیگه خبری از بوته‌های تمشک نبود اطرافش و چندتا ساختمون دور و برش -درست وسط زمین‌های کشاورزی قدیمی- سر بر آورده بودن...
    • محمدحسین فناءِالهی
      محمدحسین فناءِالهیپاسخگزارش
      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      پیچیدم توی کوچه‌های فرعی، که منتهی می‌شدن به کوچه‌ای که خونه مادربزرگ و پدربزرگم سرشه از جلوی باغ متروکی که حدود ۲۳-۴ ساله که خالیه رد شدم و اون موقع به فکرم نرسید که از خودم بپرسم «صاحب این باغ کجاست؟ چرا متروکه شده؟ چرا خونه‌ش هر سال داره خراب‌تر می‌شه؟ چرا درخت‌های سیبش دارن به علف‌های هرز زمینش هر سال غذا می‌دن؟ ...» فقط رفتم و در حالی که توی پاهام یه سوزش خفیفی رو حس می‌کردم، دوباره آهنگ دژاوو پخش شد و من دوباره غمگین بودم انگار و برمی‌گشتم به خونه اما هم‌زمان یه احساس رضایتی از تمام لحظات داشتم که قابل‌توضیح نبود پام به خاطر رطوبت و راه رفتن زیاد زخم شده بود پوست پاشنه پام ریش‌ریش شده بود! انگشتام زخم شده بودن حدود ۸ ساعت توی دنیای کوچیک خودم گم شده بودم و حالا که برگشته بودم هیچ‌کس نفهمیده بود که من اصلا نبودم...
      ۰ / ۲۰۰۰
    • davood davood
      davood davoodپاسخگزارش
      ۱۲ دی ۱۴۰۰
      بی نظیر بود. البته انتظار من بیشتر بود . به قدرت کارهای سالهای گذشته نبود اما عالی بود.
        ۰ / ۲۰۰۰
      • Ahmad Mehrparvar
        Ahmad Mehrparvarپاسخگزارش
        ۱۳ امرداد ۱۴۰۰
        شعر ضعیف تا کی؟!
          ۰ / ۲۰۰۰
        • m.hashemi66879
          m.hashemi66879پاسخگزارش
          ۹ امرداد ۱۴۰۰
          کاوه جان عاشقتم باز هم شاهکار جدید!
            ۰ / ۲۰۰۰
          • Navid Karimi
            Navid Karimiپاسخگزارش
            ۷ امرداد ۱۴۰۰
            آلبوم بسیار زیبا مثل همیشه. خسته نباشی کاوه جان ....
              ۰ / ۲۰۰۰
            • azar dp
              ۷ امرداد ۱۴۰۰
              امیدوارم کاوه جان یه آلبوم اینسترومنتال بیرون بدن، آهنگ شوشتری خیلی خوب بود. آهنگسازی آلبوم در کل خوب بود فقط ترانه ها به نظر ضعیف می رسید. هنوز که هنوزه آلبوم مترسک و سکوت سرد رو گوش میدم و واقعا فوق العادن. چشم امید من در موسیقی راک ایرانی فقط به کاوه یغمایی هستش، از نوجوانی طرفدارشم. امیدوارم آلبوم بعدی قوی تر باشه. ممنون از کاوه یغمایی برای سال ها تلاشش.
                ۰ / ۲۰۰۰
              • Mahyar Bozorgi
                Mahyar Bozorgiپاسخگزارش
                ۲ امرداد ۱۴۰۰
                به عنوان کسی که با راک و متال بزرگ شده و یه هوادار قدیمی کاوه و خانواده ی بینظیرشم باید بگم این البوم در مقابل البوم های قبل که به مرور هر کدوم از قبلی فقط یک پله ضعیف تر میشدن خیلی سطح نازلی نسبت به قبلیا داشت و به جرات بجز یکی از قطعات مابقی رو تمایل ندارم گوش بدم، و بیشتر از همه اصرار به جا دادن این اشعار نه چندان زیبا توی آهنگسازیی که دیگه مثل قبل شیرین نیست منو آزار میده، امیدوارم کاوه توی کارهای بعد سعی کنه دوباره سطح قبل رو به مخاطب ارائه بده، مخاطبان راک و متال همیشه از ریزبین ترین ها و همینطور وفادارترینها هستند.
                  ۰ / ۲۰۰۰
                • Mehdi I
                  ۳۰ تیر ۱۴۰۰
                  عشق عشق عشق یه شاهکارِ دیگه از پسر راک ایران
                    ۰ / ۲۰۰۰
                  • Soroush Soleimani
                    Soroush Soleimaniپاسخگزارش
                    ۲۹ تیر ۱۴۰۰
                    شاهکاری دیگر... ممنون از کاوه یغمایی عزیز
                      ۰ / ۲۰۰۰
                    • rnadem4
                      ۲۶ تیر ۱۴۰۰
                      با تشکر از استاد یغمایی و رسانه شما امیدوارم فرهنگ حمایت از هنرمندان جا بیفته. من میدونم که برای زدن هر نت گیتار الکتریک، نوازنده چه سختی رو متحمل میشه تا اون صدای یونیک و زیبا رو اجرا کنه. من آلبوم رو خریداری کردم و مثل همیشه عالی بود.
                        ۰ / ۲۰۰۰
                        شما در حال گوش دادن به رادیو بیپ تونز هستید ...